خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون انرژی به ایلنا خبر داد‎؛

هفته آینده تحقیق و تفحص از وزارت نفت کلید می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۰۹۷

تحقیق و تفحص از وزارت نفت مربوط به عملکرد این وزارتخانه در زمان دولت دهم است.

به گفته یک عضو کمیسیون انرژی پس از فراغت نمایندگان از مباحثبررسی لایحه بودجه ۹۳ و تصویب آن طرح تحقیق و تفحص از وزارت نفت طی هفته آتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

امیر عباس سلطانی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه تحقیق و تفحص از وزارت نفت گفت: در دو ماه اخیر مباحثمربوط به بررسی بودجه ۹۳ و هدفمندی یارانه‌ها تمام زمان جلسات مجلس را به خود اختصاص داد و بحثتحقیق و تفحص از وزارت نفت مورد بررسی قرار نگرفت.

وی افزود: در اولین روز از هفته کاری مجلس بحثتحقیق و تفحص از وزارت نفت مطرح و به جریان خواهد افتاد.

این عضو کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: تحقیق و تفحص از وزارت نفت مربوط به عملکرد این وزارت خانه در زمان دولت دهم است.

در ادامه محمد سعید انصاری نماینده مردم آبادان در مجلس نیز گفت: نحوه فروش نفت اولین مبحثاز آیتم‌های مورد بررسی در تحقیق و تفحص از وزارت نفت است که باید در جلسه‌ای مشترک با کمیسیون اصل ۹۰ مورد مطالعه قرار گیرد.

یادآور می شود؛ اعضای کمیسیون انرژی مجلس بحثتحقیق و تفحص از وزارت نفت را حدود ۱۱ ماه پیش به دلیل شفاف نبودن عملکرد دولت دهم در راستای فروش نفت، تاخیر در اجرای فازهای پارس جنوبی و عدم استفاده از نیروهای بومی در مناطق نفتی مطرح کرده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز