خبرگزاری کار ایران

قاضی پور:

نباید کاستی ۱۰۰ سال گذشته در بخش مالیات‌ها را یک ماهه جبران کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۹۷۹

با این قانون نوسازی مناطق فرسوده کند می‌شودو با توجه به اینکه ما روی کمربند زلزله قرار داریم این کار ضرر زیادی به ما وارد می‌کند.

نماینده مردم ارومیه تاکید کرد: با این قانون نوسازی مناطق فرسوده کند می‌شودو با توجه به اینکه ما روی کمربند زلزله قرار داریم این کار ضرر زیادی به ما وارد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی پور در پیشنهاد حذف بند ۱۴ از لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم اظهار کرد: اگر این بند تصویب شود، معاملات به نوعی پیش می‌رود که گاهی مالیات‌ها به ۷۵ درصد می‌رسد و به همین خاطر فروشندگان و خریداران ترجیح می‌دهند که به جای معامله املاک با سند، به وسیله قول نامه این کار را انجام دهند و افراد سودجود از این قضیه استفاده می‌کنند.

وی افزود: از طرف دیگر با این قانون نوسازی مناطق فرسوده کند می‌شود. با توجه به اینکه ما روی کمربند زلزله قرار داریم این کار ضرر زیادی به ما وارد می‌کند.

نماینده مردم ارومیه خاطرنشان کرد: وقتی امام علی(ع) به مالک اشتر دستور می‌دهد که از مردم مالیات بگیرد به او می‌گوید که مالیات‌ها را به تدریج از مردم بگیر اما الان می‌خواهیم کاستی یک صد سال گذشته در بخش مالیات‌ها را یک ماهه جبران کنیم. مالیات خوب است اما نباید چنین فشاری بر مردم وارد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز