خبرگزاری کار ایران

با پیشنهاد توکلی و برای بررسی بیشتر؛

بند مربوط به اصلاح مالیات‌های مستقیم به کمیسیون اقتصادی رفت

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۰۷۱

برای اینکه این موضوع با تامل و بررسی بیشتری مطرح شود و همچنین به دلیل اهمیت موضوع ضروری است که این موضوع در کمسیون اقتصادی مورد مطالعه قرار گیرد.

پیشنهاد ارجاع بند ۱۷ لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم به کمسیون اقتصادی با ۱۴۷ موافق ۲۹ رای مخالف و ۲ رای ممتنع به تصویب نمایندگان مجلس رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد توکلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به مواد ۱۵۳ و۱۵۵ آئین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: بر اساس ماده ۱۵۳ آئین نامه داخلی مجلس اگر مواردی به یک مصوبه در گزارش کمیسیون اضافه شد، باید مستقیماً انجام شود.

نماینده مردم تهران در ادامه این مطلب افزود: در بند ۱۷ لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم که مورد بحثماست و بند بسیار مهمی هم است، اگر مالیات زیاد شود، موجب افزایش قیمت ساخت و ساز و در نتیجه قیمت تمام شده مسکن و همچنین افزایش اجاره‌ها و فشار بیشتر بر مردم می‌شود و لذا خواهش من این است که که این بند مجدداً به کمسیون باز گردد و اصلاحات لازم بر روی آن صورت گیرد تا ۵۰ درصد از جوانانی که می‌خواهند ازدواج کنند، بتوانند خانه اجاره کنند.

حجت السلام ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن موافقت با پیشنهاد توکلی نماینده مردم تهران گفت: برای اینکه این موضوع با تامل و بررسی بیشتری مطرح شود و همچنین به دلیل اهمیت موضوع ضروری است که این موضوع در کمسیون اقتصادی مورد مطالعه قرار گیرد.

در نهایت پیشنهاد ارجاع بند مذکور به کمسیون اقتصادی با ۱۴۷ موافق ۲۹ رای مخالف و ۲ رای ممتنع به تصویب نمایندگان مجلس رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز