خبرگزاری کار ایران

موسوی‌نژاد:

کمیسیون‌ها در بحثبودجه تنها وظیفه نظارتی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۱۳۶

در برنامه و بودجه همه کمیسیونها دخالت دارند و اگر کمیسیون تخصصی اقتصادی، فرهنگی و سایر کمیسیونهای تخصصی نتوانند برنامه یکساله خود را در برنامه بودجه وارد کنند، طرح این برنامه ها را در کجا باید پیاده کند؟

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون ها در بحثبودجه تنها وظیفه نظارتی دارند

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مهدی موسوی‌نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با طرح دو فوریت اصلاح ساختار کمیسیون تلفیق اظهار داشت: هم اکنون بیش از دو سال که ما طرحهای دو فوریتی در مجلس داریم، اما هنوز که هنوز است این طرحها مورد بررسی قرار نگرفته است و لذا اگر از طریق طرح دو فوریت به این موضوع ورود نکنیم، نمی‌توانیم کاری را از پیش ببریم.

نماینده مردم دشستان همچنین در موافقت با اصل پیشنهاد اصلاح ساختار کمیسیون تلفیق خاطر نشان کرد: در برنامه و بودجه همه کمیسیونها دخالت دارند و اگر کمیسیون تخصصی اقتصادی، فرهنگی و سایر کمیسیونهای تخصصی نتوانند برنامه یکساله خود را در برنامه بودجه وارد کنند، طرح این برنامه ها را در کجا باید پیاده کند؟

وی با بیان این که در حال حاضر کمیسیون‌ها فقط وظیفه نظارت را دارا هستند، ‌گفت: نمایندگان باید توجه داشته باشند، که ورود همه کمیسیون ها به بحثبرنامه و بودجه ضروری است تا یک برنامه بهتر و جامع تری را برای بودجه سال آینده تنظیم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز