خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در پاسخ به تذکر توکلی؛

برخی سایت‌ها و روز نامه‌ها دروغی آشکار گفتند / نمایندگان از صبح تا شب کار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۸۷۱

نمایندگان جز در مواردی اندک روزی ۱۴ و ۱۵ ساعت کار می‌کنند و حتی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه نیز مشغول رسیدگی به امور مردم هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس ضمن انتقاد از برخی سایت‌های خبری که نمایندگان مجلس را به کم‌کاری متهم می‌کنند خواستار رسیدگی رییس مجلس به این مسئله شد که لاریجانی در پاسخ وی گفت: برخی سایت‌ها و روز نامه‌ها دروغی آشکار گفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا احمد توکلی در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی‌در تذکری اظهار کرد: یکی از سایت های محترم خوش نام خبری نوشته است که خبر اشتباهی بود و با محاسباتی اعلام کرده است که مجلس ۷۸ روز کار می‌کند.

نماینده مردم تهران با غیر منصفانه دا نستن این خبر از لاریجانی خواست که از منافع مجلس د فاع کند.

وی در ادامه افزود: نمایندگان جز در مواردی اندک روزی ۱۴ و ۱۵ ساعت کار می‌کنند و حتی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه نیز مشغول رسیدگی به امور مردم هستند و خود بنده با این وضعیتم حداقل روزی ۱۰ ساعت به امور مجلس رسیدگی می‌کنم.

وی در پایان بار دیگر از رئیس مجلس خواست تا به سایت مذکور تذ کر دهد و خواستار اصلاح این خبر شود.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده مردم تهران گفت: برخی سایت‌ها و روزنامه‌ها دروغ آشکاری گفتند در حالی که نمایندگان مجلس از صبح تا شب کار می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی‌با بیان این که این برادران کار مجلس را با جلسات اشتباه گرفته‌اند‏، خاطر نشان کرد: کارهای مردم با امور مربوط به بخش‌های مختلف کشور شبانه‌روز توسط نمایندگان دنبال می‌شود. اگر این کار محاسبه شود پس می‌توان گفت که دولت سالی ۵۰ روز کار می‌کند چون هفته‌ای دو جلسه تشکیل می‌دهد.

لاریجانی در پایان از سایت‌ها و روزنامه‌ها خواست توجه بیشتری به این موضوعات داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز