خبرگزاری کار ایران

ایرج عبدی:

رئیس جمهور به اجرایی شدن بودجه اشتغال استان‌های محروم توجه کند

کد خبر : ۱۵۴۳۵۶

از رئیس جمهور تقاضا می‌شود نسبت به اختصاص سهمیه این استان ها از ۱۰ هزار میلیارد تومان یارانه تولید و از ۲ هزار میلیارد تومان مستمری افراد جویای کار از محل هدفمندی یارانه‌ها در قانون بودجه سال ۹۳ توجه ویژه ای به این استان ها داشته باشند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: رئیس‌جمهور به اجرایی شدن بودجه اشتغال استان‌های محروم توجه کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج عبدی در نشست علنی امروز مجلس گفت: براساس اصول ۱،۲، ۲۸ و ۲۹ قانون اساسی یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی، اجرای عدالت است، اما با بی‌توجهی که دولت‌ها و مجالس پس از انقلاب به این موضوع داشته‌اند، در گوشه‌ای از کشور بیکاری ۱ درصد است، اما در گوشه‌ای دیگر بیش از ۵۰ درصد است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این بی‌توجهی برای رعایت اشتغال در نقاط مختلف کشور با اصل ۲۸ قانون اساسی مغایرت دارد و باعثافزایش مهاجرت به شهرهای بزرگ‌تر را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: از رئیس‌جمهور تقاضا می‌شود نسبت به اختصاص سهمیه این استان ها از ۱۰ هزار میلیارد تومان یارانه تولید و از ۲ هزار میلیارد تومان مستمری افراد جویای کار از محل هدفمندی یارانه‌ها در قانون بودجه سال ۹۳ توجه ویژه‌ای به این استان‌ها داشته باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر نیرو در به اتمام رسیدن سد کوهدشت اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز