خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با ایلنا: / تکرار /

دولت یازدهم به زمان نیاز دارد

کد خبر : ۱۵۴۵۵۳

برخی از سئوالات و ابهامات نمایندگان برای آن بوده است که دولت را در مسیر خود نگه داریم اما برخی دیگر نیز در جهت تصویه ی جناهی و مربوط به افراطیون است که دولت روحانی باید مراقب این حواشی باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه نتایج حاصل شده‌ی دولت را در ۸ ماه گذشته خوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: علی رغم نتایج مثبتی که دولت یازدهم به دست آورد اما دولت معادل شعارهای انتخاباتی موفق نبوده است و برای برطرف کردن انتظارات نیاز به زمان دارد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در ارزیابی از عملکرد دولت یازدهم گفت: از نظر شخصی انتظار من بیشتر از اینها بود و زیرا با انتظار که ایجاد شده بود سطح توقعات بالا رفت و زمانی که همه ی توقعات محقق نشد اما یکی از آسیب شناسی هایی که دولت می تواند انجام دهد این است که علی رغم نتایج خوبی اخذ شد اما معادل آن شعارهای انتخاباتی نتیجه حاصل نشد.

وی افزود: ‌ اقدام دولت در این مدتی که روی کار آمده است خوب بود و روند خوبی وجود داشته اما در حد انتظار نبوده است زیرا انتظار شخص خودم از دولت روحانی و این تیم اقتصادی بیشتر بوده است.

نماینده مردم رشت تفاوت عملکرد دولت و انتظارات را ورود ناخواسته دولت به مسائل حاشیه ای دانست و اذعان داشت: برخی از سئوالات و ابهامات نمایندگان برای آن بوده است که دولت را در مسیر خود نگه داریم اما برخی دیگر نیز در جهت تسویه حساب و مربوط به افراطیون است که دولت روحانی باید مراقب این حواشی باشد.

جعفرزاده ایمن آبادی خطاب به دولتمردان و تیم اقتصادی روحانی اظهار داشت: تلاش دولت فقط و فقط باید درجهت رفع مشکلات مردم باشد و شعار و دغدغه ی آنها باید این باشد که هیچ کاری به جز رفع مشکلات مردم ندارند و مجلس نیز همین انتظار را دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه افزود: تمام اراده دولت باید رشد اقتصادی و کنترل حجم نقدینگی پول، کنترل تورم، ‌خارج کردن کشوراز رکودتورمی، رفع مشکل اشتغال، ‌کنترل گرانی و… باشد که همه اینها در چارچوب اقتصاد مقاومتی انجام می شود و دولت باید خودش را موظف کند درچارچوب اقتصاد مقاومتی حرکت کند تمام فکر و ذکر آن برای مردم و جوانان باشد.

نماینده مردم رشت اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی کشور دانست و تاکید کرد: ما از لحاظ دینی و شرعی به جایگاه ولایت فقیه اعتقاد داریم ولی علاوه بر آن از نظر یک کارشناس جز اقتصادی می گویم کشور هیچ راهی ندارد جز استراتژی اقتصاد مقاومتی و یا همان مقاومت اقتصادی بنابراین اصولی ترین کاری که قطعا دولت نیز اینگونه عمل خواهد کرد این است که خودش را مقید به اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز