خبرگزاری کار ایران

کوچک زاده در تذکری:

گروگان‌گیرها به منظور بهره‌برداری سیاسی مرزبانان را آزاد کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۸۰۳

بخش‌های مختلف کشور برای آزاد سازی این عزیزان تلاش‌های خوبی را انجام دادند و جا دارد که از وزارت اطلاعات و وزیر کشور تشکر کنیم.

نماینده مردم تهران گفت: گروگانگیرها برای بهره برداری های سیاسی بعدی گروگان‌ها را آزاد کردند. لذا تقاضا داریم، تا زمانی که وضع پنجمین مرزبان گروگان گر فته شده روشن نشده با قدرت در مقابل آنها بایستید.

به گزارش خبرنگار ایلنا مهدی کوچک زاده در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از جان برکفان سپاه انقلاب اسلامی و غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران که در تا مین امنیت مرزها جان خود را بر کف دست گرفته اند در تذکری بر اساس اصل ۱۵۳ قانون اساسی اظهار داشت: آدم‌کشان جیش العدل اعلام کردند که به دلیل تبعیت از علمای اسلام اقدام به آزاد کردن گروگان‌های ما کرده اند.

نماینده مردم تهران در ادامه افزود: ما می گوییم علمای اسلام اصلا فرمان گروگانیگری یا فرمان قتل یکی از این ۵ گروگان را نمی‌دهند که دستور آزادی را صادر کنند.

وی گفت: کسانی که ادعا می‌کنند به تبعیت از علمای اسلامی جنایت کردند و گروگانگیران را آزاد کردند، این آدم‌کشان تنها زبان سیلی و زور را می‌فهمند.

کوچک زاده تصریح کرد: گروگانگیرها برای بهره برداری های سیاسی بعدی گروگان‌ها را آزاد کردند. لذا تقاضا داریم، تا زمانی که وضع پنجمین مرزبان گروگان گر فته شده روشن نشده با قدرت در مقابل آنها بایستید.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: من هم فکر می‌کنم، بخش‌های مختلف کشور برای آزاد سازی این عزیزان تلاش‌های خوبی را انجام دادند و جا دارد که از وزارت اطلاعات و وزیر کشور تشکر کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: البته باید رسیدگی شود، که چرا این اتفاقات به وجود آمد و تکلیف آن پنجمین گروگان هم مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز