خبرگزاری کار ایران

پورابراهیمی در تذکری:

اصلاح ساختار نهادهای مالی امری ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۸۱۹

یزی که به عنوان پیشنهاد در گزارش مذکور آمده است، اصلاً اصلاح ساختار نهادهای مالی نظام‌های اقتصادی نیست.

نماینده مردم کرمان تاکید کرد: اصلاح ساختار نهادهای مالی و نظام اقتصادی ایران یک امر کاملاً ضروری است. چیزی که به عنوان پیشنهاد در گزارش مذکور آمده است، اصلاً اصلاح ساختار نهادهای مالی نظام‌های اقتصادی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری بر اساس اصل ۴۹ قانون اساسی در واکنش به گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی اظهار داشت: گزارش‌های کمیسیون‌های اقتصادی باید بر اساس نکات مثبت و منفی باشد تا بتوانیم، بر اساس آن تصمیم‌گیری کنیم. برخی نکات در این خصوص قابل تامل است.

نماینده مردم کرمان در ادامه گفت: به سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی که مورد توجه مقام معظم رهبری نیز بوده، پرداخته نشده است و جالب این است که ما در کمیسیون انرژی مطرح کردیم که بخشی از این‌ها متوجه قانون است.

وی با بیان اینکه اصلاح ساختار نهادهای مالی و نظام اقتصادی ایران یک امر کاملاً ضروری است، گفت: آن چیزی که به عنوان پیشنهاد در گزارش مذکور آمده است، اصلاً اصلاح ساختار نهادهای مالی نظام‌های اقتصادی نیست.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده کرمان خاطرنشان کرد: اولاً این گزارش بر اساس اصول ۴۴ و ۴۹ قانون اساسی است، که وظیفه دارد بررسی‌های لازم را انجام و گزارش دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: طبعاً در این گزارش تلاش شده است که این موارد را نشان دهند و ضعف‌ها مرتفع شوند و ما می‌خواهیم اشکالات را ببینیم و اگر مشکلی وجود دارد آن را برطرف کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز