خبرگزاری کار ایران

بهمنی در تذکر شفاهی تاکید کرد؛

ضرورت پرداخت غرامت کشاورزانی که محصولات خود را بیمه کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۹۶۲

عدم پرداخت به موقع غرامت به کشاورزانی که محصولات خود را بیمه کرده‌اند اما پرداختی به موقع در این باره انجام نشده است دغدغه مردم در شهرستان سراب است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از عدم پرداخت به موقع غرامت به کشاورزانی که محصولات خود را بیمه کرده‌اند، گفت: تسری احداثایستگاه تحقیقات سیب زمینی در شهرستان سراب با توجه به اینکه این شهرستان قطب تولید سیب زمینی در کشور است خواسته به حق مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهناز بهمنی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: تسری احداثایستگاه تحقیقات سیب زمینی در شهرستان سراب با توجه به اینکه این شهرستان قطب تولید سیب زمینی در کشور است خواسته به حق مردم است اما هیچ فعالیت قابل توجهی در این رابطه نشده است.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی از عدم همکاری بنیاد مستضعفان جهت معرفی و ارائه اراضی مناسب برای طرح گاوداری ۱۰ هزار راسی در شهرستان سراب انتقاد کرد.

وی ادامه داد: عدم پرداخت به موقع غرامت به کشاورزانی که محصولات خود را بیمه کرده‌اند اما پرداختی به موقع در این باره انجام نشده است دغدغه مردم در شهرستان سراب است.

این نماینده مردم در مجلس نهم عدم اختصاص تسهیلات جهت خرید علوفه و نهاده‌های دامی را یکی از مشکلات کشاورزان در شهرستان سراب خواند و گفت: وزیر جهاد کشاورزی باید بیش از پیش به رفع مشکلات کشاورزان اقدام کند.

بهمنی در تذکر دیگری خطاب به وزیر نیرو افزود: توقف پست و خط ۲۳۰ کیلو ولت برق رسانی به مجتمع آلومینا که هیچ فعالیتی انجام نمی‌دهد خواسته به حق ما از وزیر نیرو است.

وی با انتقاد از مشکل آبرسانی به روستائیان زحمت کش در شهرستان سراب گفت: بیشتر روستائیان در شهرستان سراب با مشکل آب رسانی مواجه هستند و از آب غیربهداشتی استفاده می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم حل مشکلات فاضلاب شهری را در شهرستان‌ها‌ی سراب و مهرگان را از وزیر نیرو خواستار شد و تصریح کرد: با وجود پیگیری‌های مستمر اما مشکلی از فاضلاب شهری این شهرستان تاکنون مرتفع نشده است.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه حجم عبور و مرور از مسیرهای اصلی شهرستان سراب بیش از حد نرمال است و تصادفات سهمگینی در این جاده‌ها رخ می‌دهد از وزیر راه می‌خواهیم هر چه سریعتر در جهت دو بانده شدن جاده‌های اصلی شهرستان سراب اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز