خبرگزاری کار ایران

نماینده بم در تذکری شفاهی:

معاونان وزرا هم به نمایندگان وقت ملاقات نمی‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۹۶۴

معاونت‌های وزارتخانه نفت از پرداخت مبالغ موجود در دستور وزیر نفت خودداری می‌کند. / از انتقال آب شرب از سد یکی از روستاهای شهرستان بم به شهرستان‌های دیگر استان کرمان، جلوگیری شود.

نماینده مردم بم با انتقاد از وقت ندادن خندان‌دل معاون وزیر کشور به وی که چند ماه طول کشیده است، گفت: این جای تعجب دارد که معاونان وزرا هم به نمایندگان دیگر وقت ملاقات نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، موسی غضنفرآبادی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر بهداشت و درمان در خصوص کمبود پزشک در شهرستان‌های ریگان و فهرج از وزیر نیرو خواست تا از انتقال آب شرب از سد یکی از روستاهای شهرستان بم به شهرستان‌های دیگر استان کرمان، جلوگیری کند.


نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور در خصوص تبدیل تعدادی از روستاهای این شهرستان به شهر، از وزیر نفت خواست تا به دستور خود در زمینه اختصاص مبلغی برای تکمیل جاده بم به جاسک توجه بیشتری داشته باشد، چرا که معاونت‌های این وزارتخانه از پرداخت مبالغ موجود در دستور وزیر نفت خودداری می‌کند.


وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی با اشاره به خرابی شدید راه‌های روستایی شهرستان‌های بم و ریگان از وی خواست تا درخصوص روکش آسفالت این جاده‌ها دستورات لازم را صادر کند.


غضنفرآبادی با انتقاد از وقت ندادن خندان‌دل معاون وزیر کشور به وی که چند ماه طول کشیده است، گفت: این جای تعجب دارد که معاونان وزرا هم به نمایندگان دیگر وقت ملاقات نمی‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز