خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با ایلنا:

دولت بر موضع خود در انتخاب ابوطالبی مصر است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۳۱

گستاخی آمریکا برای دنیا آشکار است و افکار عمومی امروز نظاره گر رفتار زشت آمریکا در رابطه با عدم پذیرش نماینده ویژه ایران در سازمان ملل است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا آنجایی که ما اطلاع داریم و از خبرهایی که از وزارت خارجه گرفته‌ایم چنین برمی آید که دولت روحانی بر موضع خود بر انتخاب ابوطالبی به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل پایبند است.

فتح اله حسینی در گفت وگو باخبرنگار ایلنا، در خصوص عدم صدور روادید برای ابوطالبی نماینده ایران در سازمان ملل گفت: آقای روحانی براساس ضوابط و چارچوبی که جمهوری اسلامی داشته فرد مورد اعتمادی را به عنوان نماینده ایران برای حضور در سازمان ملل انتخاب کرده است و لذا این حرکت آمریکا مداخله در امور داخلی ایران محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سازمان ملل با این عمل امریکا وجه قانونی خود را از دست می‌دهد، خاطر نشان کرد: گستاخی آمریکا برای دنیا آشکار است و افکار عمومی امروز نظاره گر رفتار زشت آمریکا در رابطه با عدم پذیرش نماینده ویژه ایران در سازمان ملل است.

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب گفت: تا آنجایی که ما اطلاع داریم و از خبرهایی که از وزارت خارجه گرفته‌ایم چنین برمی آید که دولت روحانی بر موضع خود در انتخاب ابوطالبی به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل پایبند است.

حسینی درپاسخ به این سوال که آیا ممکن است این جریان تاثیری بر روند مذاکرات هسته‌ای ایران داشته باشد؟ با تاکید بر اینکه ما در روند این مذاکرات تحت هیچ شرایطی نسبت به غرب خوشبین نیستیم، اذعان داشت: ما هیچ موقع به غرب اطمینان نداشتیم، بنابراین برای ما خیلی هم اهمیتی ندارد که این نوع رفتار‌ها تاثیری در مذاکرات بگذارد چرا که ما در رفتار و گفتار آن‌ها صداقتی نمی‌بینیم.

وی همچنین تاکید کرد: آمریکایی‌ها سی وپنج سال است که ایران را می‌شناسند و می‌دانند مسئولین ما توسط مردم انتخاب می‌شوند و مردم نظاره گر بر اعمال آن‌ها هستند و در نتیجه مسئولین به پشتیبانی همین مردم تحت هیچ شرایطی نسبت به موضع خود عقب نشینی نخواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز