خبرگزاری کار ایران

بروجردی:

با تکمیل کارخانه سلیس بروجرد۱۰ هزار فرصت شغلی نیز فراهم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۶۱۷

نماینده مردم بروجردواشترینان، در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت کارخانه سلیس بروجرد نیز مشابه زاگرس خودرو است، گفت: ادامه عملیات ساخت این کارخانه با ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی نیز فراهم شده است.

نماینده مردم بروجردو اشترینان، در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت کارخانه سلیس بروجرد نیز مشابه زاگرس خودرو است، گفت: ادامه عملیات ساخت این کارخانه با ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی نیز فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، علاالدین بروجردی در شورای برنامه ریزی بروجرد، افزود: شرکت زاگرس خودرو با ۶۰۰ نفر نیروی شاغل، در این شهرستان فعالیت دارد.

وی افزود: با رایزنی‌ها و پیگیریهای انجام شده از طریق سفارت مالزی در تهران، زمینه فعالیت دوباره شرکت زاگرس خودرو با حمایت گروه تولیدی پروتون دراین شهرستان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به تعطیلی این واحد تولیدی به دلیل بروز برخی مشکلات، گفت: هیات زاگرس خودرو با طرف‌های خارجی خود در مالزی وارد مذاکره شده که آغاز فعالیت‌های اجرایی این مجموعه نیازمند حمایت مسوولان دولتی در استان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وضعیت کارخانه سلیس بروجرد نیز مشابه زاگرس خودرو است، گفت: ادامه عملیات ساخت این کارخانه با ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی نیز فراهم شده است.

بروجردی افزود: در بروجرد پروژهای زیر بنایی زیادی وجود دارد که به دلیل مشکلات مالی، نیمه کاره مانده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به طرح فرودگاه، راه آهن، سیلیس، مراکز علمی، آموزشی، نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی اشاره کرد.

وی گفت: امسال کارگاه عملیاتی بسیاری از این طرح هابا محوریت قرارگاه خاتم در بروجرد راه اندازی خواهد شد که تلاش می‌کنیم شرایط برای تسریع در روند احداثبرخی از این طرح‌ها از جمله نیروگاه ۵۰۰مگاواتی فراهم شود.

وی یکی از پروژهای مهم اجرایی در بروجرد را طرح بیمارستان آیت الله بروجردی عنوان کرد و گفت: با وزیر مسکن و شهرسازی دراین خصوص صحبت‌های شده تا روند اجرایی این پروژه با تامین منابع مالی دوباره و با جدیت از سرگرفته شود.

وی طرح توسعه برخی از واحدهای صنعتی بروجرد از جمله اکسیر، نساجی و زاگرس پوش بروجرد با هدف ایجاد اشتغال بیشتر را از دیگر برنامه‌های اجرایی شهرستان عنوان کرد و افزود: با توسعه این واحد‌ها می‌توان افزایش ظرفیت و جذب نیرو را برای رفع مشکل بیکاری منطقه شاهد بود.

نماینده مردم بروجرد درمجلس شورای اسلامی گفت: بروجرد دارای سه شهرک صنعتی است که تنها یک شهرک آن فعال است و از ۶۶ واحد صنعتی موجود در آن، ۳۷ واحد تعطیل و ۲۹ واحد فعال است.

به گفته وی، لازمه فعالیت و رونق موثر بخش‌های اقتصادی و صنعتی و تولیدی در استان و شهرستان بروجرد، فراهم کردن بستر مشارکت بخش خصوصی در فعالیت‌های اقتصادی منطقه است.

وی در خصوص فعالیت‌های مرتبط با بخش ورزش شهرستان نیز گفت: گفت: سرانه فضای ورزشی در جهان یک مترمربع، در ایران ۷۵ سانتی مترمربع و در بروجرد ۴۰ سانتی مترمربع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز