خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم لنگرود در گفت‌و‌گو با ایلنا:

انتقادهای تخریبی از تیم مذاکره کننده به کشور آسیب می رساند

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۹۵۷

ضمن حمایت همه جانبه مجلس باید مراقبت های لازم را از تیم مذاکره کننده و هیات دیپلماتیک داشته باشیم / نباید به دنبال آن باشیم که در مجلس شورای اسلامی تنها یک صدا وجود داشته باشد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با انتقاد از مواضع تندروها در تخریب تیم مذاکره کننده گفت: همواره انتقاد منصفانه به عملکرد موجب پویا ماندن، سازندگی و انجام تصمیمات صحیح می شود اما انتقادی که برای دستیابی به اهداف خصوصی و جناحی باشد به کشور آسیب می رساند

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به تخریب‌های صورت گرفته در خصوص مذاکرات هسته‌ای گفت: دلسوزان نظام هرگز حاضر نیستند با گفتار و اعمالشان آسیبی به کشور وارد شود و این رفتارهای افراط گرایانه که از سوی یک عده همیشه دنبال می‌شود که ادعای پایبندی به ولایت فقیه هم دارند در عمل و کلام همسو با ولی فقیه نیستند و خودشان راه مستقلی را می‌روند.

وی افزود: همواره انتقاد به عملکرد موجب پویا ماندن، سازندگی و انجام تصمیمات صحیح می‌شود، اما انتقادی که ما را به هدف خصوصی و جناحی هدایت کند به کشور آسیب می‌رساند، کما اینکه در سالهای گذشته نیز آسیبهای زیادی به این کشور وارد شده است.

نماینده مردم لنگرود از وجود اقداماتی برای حذف روحانی در انتخابات بعدی خبر داد و گفت: هر چند سه سال و نیم به انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری مانده است، اما گروهی در تلاش اند که زمینه‌های حذف رئیس‌جمهور را فراهم کنند که این بی‌رحمانه است و در چنین زمانی که دولت کارش را چند ماه است آغاز کرده است و همه باید بستر را فراهم کنیم که رئیس‌جمهور جدید کارهایش را انجام دهد.

وی با بیان اینکه وجود صدای منتقد برای یک حکومت موهبت است، گفت: نباید به دنبال آن باشیم که در مجلس شورای اسلامی تنها یک صدا وجود داشته باشد و در نظرهای متفاوت است که تصمیم دقیق اتخاذ می شود.

وی افزود: صداهای مخالف در صورتی که منصفانه باشد و برای دستیابی به منافع شحصی و گروهی نباشد به روند مذاکرات کمک می کند و باید همه موافقت ها و مخالفت ها و حواشی را درون یک بسته کامل قرار دهیم و به آن نگاه کنیم که در این صورت انتقاد مثمرثمر واقع می‌شود، ولی اگر تنها به مخالفت‌ها به شکل موضوعی توجه کنیم این مخالفت‌ها به روند مذاکرات و تیم دیپلماسی آسیب می‌رساند.

لاهوتی با اشاره به حمایت مجدد رهبری از تیم مذاکره کننده گفت: ایشان در کنار حمایت خود تاکید می‌کنند نگرانی هایی نسبت به مذاکرات دارد و عدم خوشبینی خود را اعلام کرد‌ه‌اند، اما حداقل کمکی که این مذاکرات به ما می‌کند این است که بار دیگر حقانیت جمهوری اسلامی اثبات شود.

وی تاکید کرد: با این مذاکرات به جهانیان نشان می دهیم که آمریکا آن چیزی که می‌گوید و نشان می‌دهد نیست و می توانیم تبلیغی که علیه جمهوری اسلامی انجام می دهند را خنثی کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس در تشریح راهکار برای نحوه برخورد با تیم مذاکره کننده، گفت: ضمن حمایت همه جانبه مجلس باید مراقبت‌های لازم را از تیم مذاکره کننده و هیات دیپلماتیک داشته باشیم و دولت نمی تواند بگوید که وحی منزل هستم و تمام راهی که دارم می روم درست است، گاها تذکرات لازم باید وجود داشته باشد.

وی افزود: تفاوتی ندارد که اکنون چه کسی رئیس جمهور است، ما باید مواظب باشیم خللی به نظام و کشورمان وارد نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز