خبرگزاری کار ایران

آرامی در تذکری شفاهی:

جاده خمیر طی سال‌های اخیر ۱۴۷کشته تقدیم مردم کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۱۹۱

از سال ۷۴ جاده خمیر تا شرکت سیمان خمیر افتتاح شد، اما طی سال‌های گذشته این جاده حدود ۱۴۷ کشته تقدیم مردم کرد که در راستای رفع مشکلات این جاده وزیر راه و شهرسازی باید اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم و ابوموسی گت: از سال ۷۴ جاده خمیر تا شرکت سیمان خمیر افتتاح شد، اما طی سال‌های گذشته این جاده حدود ۱۴۷ کشته تقدیم مردم کرد که در راستای رفع مشکلات این جاده وزیر راه و شهرسازی باید اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزاش خبرنگار ایلنا، منصور آرامی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی گفت: از سال ۷۴ جاده خمیر تا شرکت سیمان خمیر افتتاح شد، اما طی سال‌های گذشته این جاده حدود ۱۴۷ کشته تقدیم مردم کرد که در راستای رفع مشکلات این جاده وزیر راه و شهرسازی باید اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم و ابوموسی همچنین تصریح کرد: اگرچه دکتر روحانی سفری به استان هرمزگان داشتند و تصمیمات خوبی در این سفر گرفته شد اما این استان در بخش‌هایی با مشکلات عدیده‌ای مواجه است.

عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه از وزارت راه و شهرسازی خواست که با تخصیص اعتبارات لازم مشکلات جاده خمیر به شرکت سیمان خمیر را برطرف کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز