خبرگزاری کار ایران

ابوترابی‌فرد در نطق پیش از دستور:

سپاه پاسداران به عنوان پشتوانه قدرتمند نظام است

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۶۴۶

امیدوارم در سایه بالندگی و افزایش اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شاهد افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه ها به ویژه دفاعی نظامی و امنیتی و فرهنگی باشیم.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران به عنوان بازوی پرتوان انقلاب در همه عرصه های دفاعی و امنیتی و فرهنگی به عنوان پشتوانه قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایفای نقش نموده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی فرد در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی درنطق میان دستور خود ضمن اشاره به شکل گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۲ اردیبهشت ماه به دست امام خمینی(ره) گفت: سپاه پاسداران به عنوان بازوی پرتوان انقلاب در همه عرصه های دفاعی و امنیتی و فرهنگی به عنوان پشتوانه قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایفای نقش نموده است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: سپاه پاسداران انقلاب این رکن پرتوان نظام که درکنار ارتش، ایران را به نماد قدرت و پایگاه عظمت امت اسلام تبدیل نموده‌اند, از برکات انقلاب اسلامی است که از ریشه ناب عترت می جوشد و امیدوارم در سایه بالندگی و افزایش اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شاهد افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه ها به ویژه دفاعی نظامی و امنیتی و فرهنگی باشیم.

وی گفت: امیدواریم خداوند درجات شهدای پاسدار و ارتش جمهوری اسلامی را که با خون پاک خود نهال جمهوری اسلامی را به شجره برومندی تبدیل نموده با انبیا محشور دارد و جانبازان سلحشور جمهوری اسلامی را از سعادت دنیا و آخرت بهره‌مند سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز