خبرگزاری کار ایران

باهنر در نطق پیش از دستور:

رویکرد نظام حمایت از طبقه تلاشگر کارگر است

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۹۵۹

کارگران ما خوشبختانه روز به روز از مهارت بیشتری برخوردار می شوند و توانسته‌اند در عرصه اکتشافات گامهای مفیدی بردارند و معلمان ما نیز در ترویج اخلاق و فرهنگ اسلامی و علم نقش بزرگی داشته و دارند.

نائب رییس‌مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد نظام جمهوری اسلامی همواره رویکردی حمایتی از طبقه شریف وفهیم و تلاشگر کارگر بوده و هست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا باهنر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درنطق پیش از دستور طی سخنان با اشاره به نزدیک شدن به روزکارگر خاطر نشان کرد: ما درآستانه رسیدن به روز کارگر هستیم. در سراسر جهان در چنین ایامی مراسمی برای بزرگداشت روز کارگر برگزار می‌شود و در کشور ما نیز این مراسم برگزار می‌شود با این تفاوت که رویکرد نظام جمهوری اسلامی همواره رویکردی حمایتی از طبقه شریف وفهیم و تلاشگر کارگر بوده و هست.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه با اشاره به شهادت فیلسوف عالی مقام شهید مطهری گفت: به مناسبت شهادت حضرت آیت الله مطهری ما روز معلم را نیز در پیش داریم و از این قشر فرهیخته تجلیل به‌عمل خواهیم آورد.

وی گفت: هم قشر فرهیخته و هم قشر تلاشگر کارگر در جهت رشد وتعالی کشور و در همه عرصه‌ها حضوری جانانه داشته‌اند.

باهنردر ادامه افزود: اکنون نیز این جامعه متدین و شریف کارگران و معلمان چرخهای صنعت تولید و فرهنگ و اقتصاد کشور را به حرکت در آورده اند و مطمئن هستیم که درجهت تحقق اقتصاد مقاومتی همکاری شایسته‌ای را بعمل خواهند آورد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: کارگران ما خوشبختانه روز به روز از مهارت بیشتری برخوردار می شوند و توانسته‌اند در عرصه اکتشافات گامهای مفیدی بردارند و معلمان ما نیز در ترویج اخلاق و فرهنگ اسلامی و علم نقش بزرگی داشته و دارند.

باهنر همچنین خاطر‌نشان کرد: با اطمینان می‌توان گفت تعریف کارگروه معلم در نظام جمهوری اسلامی ایران از شکل قبلی و قدیمی خود خارج شده وامروز از غنا و محتوای جدید برخوردار گردیده است.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی معلمان و کارگران گفت: باید به حل مشکلات معلمان وکارگران رسیدگی شود.

باهنر درپایان هفته معلم و کارگر را به جامعه کار و تولید و همچنین به معلمین کشور تبریک گفت و برای آنها آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز