خبرگزاری کار ایران

عبادی در تذکری شفاهی:

در مرحله اول توزیع سبد کالا، محرومان بیمه از سبد کالا هم محروم شدند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۰۶۵

تورم و بیکاری کمر مردم را شکسته و برای نمایندگان بسیار دشوار است؛ که تعطیلی پی درپی کارخانه‌ها و افزایش روز افزون بیکاری در کشور را ببیند، ولی فقط می‌توانند فریاد بزنند.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: در مرحله اول توزیع سبد کالا، بسیاری از افرادی که بیمه نبودند، سبد کالا تعلق نگرفت و این در حالی است که این افراد از همه برای گرفتن سبد کالا مستحق‌تر بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد باقر عبادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه پروازهای بیرجند کاهش پیدا کرده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر حتی رفت وآمد مدیران و مسئولان نیز دچار مشکل شده است و بقیه مردم هم جای خود را دارند.

نماینده مردم بیرجند در تذکری به رئیس جمهور و وزیر راه وشهرسازی گفت: بیرجند فاقد راه آهن است، لذا تقاضا داریم که بیر جند مرکز ‌خراسان جنوبی به راه آهن سراسری اتصال پیدا کند، تا موجب توسعه شرق کشور شود.

وی همچنین در تذکری به وزیر اقتصاد و دارایی خاطر نشان کرد: تورم و بیکاری کمر مردم را شکسته و برای نمایندگان بسیار دشوار است؛ که تعطیلی پی درپی کارخانه‌ها و افزایش روز افزون بیکاری در کشور را ببیند، ولی فقط می‌توانند فریاد بزنند.

عبادی در تذکری دیگر به دولت گفت: در مرحله اول توزیع سبد کالا، بسیاری از افرادی که بیمه نبودند، سبد کالا تعلق نگرفت و این در حالی است که این افراد از همه برای گرفتن سبد کالا مستحق‌تر بودند، لذا تقاضا داریم که در مرحله دوم اجرای این طرح جبران مافات صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز