خبرگزاری کار ایران

نعمتی در تذکری شفاهی خطاب به نمایندگان:

در موضع گیری‌های خود شفاف باشید و قضاوت را به مردم بسپارید

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۰۸۹

در گذشته همایش‌هایی در کیش و خراسان برگزار شد اما برخی از دوستان در این زمینه تذکر ندادند بنابراین باید مشخص شود که چرا امروز به اهدای سه سکه بهار آزادی به زحمت کشان قشر معلول اعتراض می‌شود و به اصطلاح یک کلاغ و چهل کلاغ می‌شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شوریا اسلامی گفت: نیاز نیست که از دولت دفاع کنید فقط در موضع گیری‌های خود شفاف باشید و قضاوت را به مردم بسپارید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز نعمتی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: برخی مسائلی که در صحن علنی مجلس طی چند روز اخیر مطرح شد واقعیت ندارد و به اصطلاح یک کلاغ چهل کلاغ شد.

نماینده مردم اسدآباد در ادامه افزود: با نظارت بر عملکرد دولت و حساس بودن نسبت به فعالیت‌های دولت موافقم، اما نباید این نظارت‌ها به صورتی باشد که حرکت‌های مثبت دولت نادیده گرفته شود.

نعمتی همچنین خاطرنشان کرد: در گذشته همایش‌هایی در کیش و خراسان برگزار شد اما برخی از دوستان در این زمینه تذکر ندادند بنابراین باید مشخص شود که چرا امروز به اهدای سه سکه بهار آزادی به زحمت کشان قشر معلول اعتراض می‌شود و به اصطلاح یک کلاغ و چهل کلاغ می‌شود.

وی خطاب به نمایندگان با بیان اینکه مرتب اعلام می‌کنید که از دولت حمایت می‌کنیم، تاکید کرد: نیاز نیست که از دولت دفاع کنید فقط در موضع گیری‌های خود شفاف باشید و قضاوت را به مردم بسپارید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز