خبرگزاری کار ایران

قوامی در تذکری شفاهی:

دولت در جهت توزیع عدالت منطقه‌ای کوشش کند

کد خبر : ۱۶۲۱۲۸

با توجه به اینکه در سال‌های پایانی برنامه پنجم توسعه هستیم دولت باید در جهت توزیع عدالت منطقه‌ای در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده مردم اسفراین اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال‌های پایانی برنامه پنجم توسعه هستیم دولت باید در جهت توزیع عدالت منطقه‌ای در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هادی قوامی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: ۳۱ میلیون نفر از جمعیت کشور در فاصله سنی ۱۵ تا ۳۴ سال هستند و نرخ بیکاری در میان فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها بالای ۲۶ درصد است، در ماده ۸۰ برنامه پنجم توسعه درباره اشتغال مباحثی مطرح شده و باید فضا برای فضای توسعه و کارآفرینی مهیا شود.

نماینده مردم اسفراین همچنین اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال‌های پایانی برنامه پنجم توسعه هستیم دولت باید در جهت توزیع عدالت منطقه‌ای در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی بحثبیکاری را یکی از چالش‌های عمده کشور در چند سال آینده عنوان کرد و تاکید کرد: باید تدبیری ویژه برای مشکل بیکاری اندیشیده شود.

قوامی همچنین خاطرنشان کرد: باید برای ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی که برای توسعه منطقه‌ای در بودجه در نظر گرفته شده تدبیری اندیشیده شود تا براساس شاخص‌ها توزیع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز