خبرگزاری کار ایران

طلا به ایلنا خبر داد؛

کمیته‌های پنج‌گانه مجلس و شورای شهر تهران تشکیل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۰۲

مسائل محیط زیست، حمل و نقل، مترو و اتوبوس و مطالبات شهرداری در این رابطه و حل معضلات اجتماعی مانند متکدیان و معتادان خیابانی از دیگر موضوعات طرح شده در جلسه امروز محسوب می‌شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران از تشکیل ۵ کارگروه بین شورای شهر تهران و مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: کارگروه‌های تشکیل شده شامل کارگروه معماری و زیربنایی، کارگروه فرهنگی، اجتماعی و آموزش، کارگروه برنامه و بودجه، کارگروه سلامت محیط زیست خدمات شهری و بحران و کارگروه حمل و نقل ترافیک و عمران می‌شود.

حسین طلا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص جزئیات جلسه امروز این مجمع با اعضای شورای شهر اظهار کرد: این جلسه سومین جلسه مشترک میان اعضای مجمع نمایندگان تهران و اعضای شورای شهر تهران بود؛ جلسه امروز بیشتر حول موضوعاتی‌ که مقرر است در کارگروه‌های مشترک بین مجمع نمایندگان و شورای شهر مطرح شود، بود.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: در این خصوص ۵ کارگروه تشکیل شده است که هر کارگروه ۶ عضو دارد؛ این اعضا شامل دو نفر از اعضای مجمع، ۲ نفر از اعضای شورای شهر، یک نفر از استانداری تهران در حد معاون و یک نفر از شهرداری تهران در حد معاون می‌شود.

طلا گفت: ۵ کارگروه تشکیل شده شامل کارگروه معماری و زیربنایی، کارگروه فرهنگی اجتماعی و آموزش، کارگروه برنامه و بودجه، کارگروه سلامت محیط زیست خدمات شهری و بحران و کارگروه حمل و نقل ترافیک و عمران می‌شود؛ از دیگر موضوعات طرح شده در جلسه امروز می‌توان به تأکید بر گسترش فرهنگ اسلامی و دوری از تجمل گرایی در شهر تهران اشاره کرد.

وی اظهار داشت: مسائل محیط زیست، حمل و نقل، مترو و اتوبوس و مطالبات شهرداری در این رابطه، تداخلات حریمی شهر تهران با شهرستان‌های اطراف، مشکلات پیش رو جهت اقدامات بازدارنده در قبال کارگاه‌های فاقد استاندارد، مسائل مربوط به درآمدزایی جهت خدمات بهتر و نحوه ارائه خدمات بهتر به شهروندان، بررسی زیرساخت‌های شهری و موضوعات اجتماعی مانند متکدیان و معتادان خیابانی از دیگر موضوعات طرح شده در جلسه امروز محسوب می‌شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران خاطرنشان کرد: مقرر شد این جلسات جهت بهبود مشکلات مختلف شهر تهران ادامه یابد که جلسه بعدی به میزبانی شورای شهر برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز