خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در دیدار آیت‌الله نوری‌همدانی:

برای بهداشت و درمان گام‌های اصولی برداشته شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۳۹۹

وزرای اقتصاد، صنعت و کشاورزی با حضور در مجلس شورای اسلامی گزارشاتی از اقدامات خود ارائه دادند که تلاش می‌شود در زمینه اقتصادی مقاومتی گام‌هایی برداشته شود.

رییس مجلس با ارائه گزارشی از وضعیت بودجه بهداشت و درمان اظهار کرد: در این راستا ۱۰ هزار میلیارد تومان برای بخش درمان در بودجه ۹۳ تصویب شد و امیدواریم در زمینه بهداشت و درمان و سلامت جامعه در سال ۹۳ گام‌های اصولی برداشته شود.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی با حضور در دفتر آیت‌الله نوری‌همدانی از مراجع عظام تقلید با وی ملاقات کرد و ضمن ارائه گزارشی از روند مذاکرات هسته‌ای گفت: در مسیر مذاکرات هسته‌ای چالش‌هایی وجود دارد اما در راستای رسیدن به یک راه حل مناسب تلاش می‌شود.

لاریجانی درباره مسائل اقتصادی و هدفمندی یارانه‌ها نیز خطاب به آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: در این راستا وزرای اقتصاد، صنعت و کشاورزی با حضور در مجلس شورای اسلامی گزارشاتی از اقدامات خود ارائه دادند که تلاش می‌شود در زمینه اقتصادی مقاومتی گام‌هایی برداشته شود.

رئیس‌مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس پیگیر موضوع است تا کشور از شرایط رکود خارج شود، افزود: همگان باید سعی کنیم تا مسائلی که منجر به اختلاف در جامعه می‌شود مطرح نشود و از موضوعاتی که باعثتشتت می‌شود نیز پرهیز کنیم.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت بودجه بهداشت و درمان نیز افزود: در این راستا ۱۰ هزار میلیارد تومان برای بخش درمان در بودجه ۹۳ تصویب شد و امیدواریم در زمینه بهداشت و درمان و سلامت جامعه در سال ۹۳ گام‌های اصولی برداشته شود.

لاریجانی همچنین درباره آخرین وضعیت پروژه‌های قطار سریع‌السیر تهران، قم، اصفهان و قطار سریع‌السیر قم مشهد گفت: این طرح‌ها در مرحله تدوین قرارداد هستند.

در این دیدار آیت‌الله نوری همدانی نیز ضمن ارائه مطالبی در حوزه گرانی و تورم، نسبت به حل مشکلات اقتصادی جامعه تاکید کرد و گفت: دولت، مجلس و تمام مسئولان نظام باید با همکاری مشکلات اقتصادی را حل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز