خبرگزاری کار ایران

تمیمی در تذکری مطرح کرد؛

انتقاد از استاندارد نبودن جاده شادگان

کد خبر : ۱۶۵۲۵۳

روز یکشنبه ۷ اردیبهشت ماه سال جاری تصادفی در شادگان در مسیر روستای سوده به جهانگیری رخ داد و باعثمرگ سه جوان از یک خانواده روستایی شد

عضو کمیسیون انرژی مجلس وزارت راه و شهرسازی را در مرگ سه جوان که در مسیر روستای سوده به جهانگیری جان خود را از دست دادند مقصر دانست و گفت: استاندارد نبودن جاده علت این تصادف و مرگ سه جوان بود.

به گزارش ایلنا، عبدالله تمیمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: روز یکشنبه ۷ اردیبهشت ماه سال جاری تصادفی در شادگان در مسیر روستای سوده به جهانگیری رخ داد و باعثمرگ سه جوان از یک خانواده روستایی شد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: استاندارد نبودن جاده علت این تصادف و مرگ سه جوان بود.

وی با بیان اینکه پدر و مادر این سه فرزند در مرز جنون قرار دارند و مردمان روستا نگران فرزندانشان هستند که در تصادف بعدی نوبت چه کسی است گفت: آقای وزیر آیا اگر انگشت فرزندتان زخمی شود هفته ها خود و خانواده تان عزا نمی گیرید؟

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه این خانواده به دلیل اهمال وزیر و معاونانش مصیبت زده شده اند گفت: شما برای اخذ رأی در مجلس اعلام کردید که توجه ویژه ای به بهبود جاده های روستایی خواهید داشت تا تصادفات و مرگ و میر کاهش یابد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت راه و شهرسازی را در مرگ این سه جوان مقصر می دانم و خونشان بر گردن این وزارتخانه است از این رو هر چه سریعتر اعتبار لازم برای بهبود و بازسازی این جاده اختصاص دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز