خبرگزاری کار ایران

پیرمؤذن در تذکر شفاهی:

دلواپس حاشیه‌سازی برای رئیس جمهور توسط مخالفان جناحی دولت هستم

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۲۶۸

در راستای تنویر افکار عمومی و افزایش سرمایه های اجتماعی ضرورت دارد وزیر دادگستری در زمینه موارد مطروحه در بند ۳۵۰ زندان اوین و به هلاکت رسیدن ۲ میلیون ماهی به مجلس گزارش دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دلواپسی های من از کثرت بیکاری، گرانی، فقر، آسیب های اجتماعی و افزایش فاصله طبقاتی، بحران های زیست محیطی و حاشیه سازی برای رئیس جمهور و پاشیدن بذر یأس به جامعه توسط مخالفان جناحی دولت است.

به گزارش ایلنا، کمال الدین پیرمؤذن در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: از خیل آسوده خاطرانی هستم که تردید ندارم با تعامل عزت خواه و سازنده دولت با خارج، مدیریت جهادی دولت مقتدر و خدمت گزار و مجلس پرسشگر و همدل با عزم ملی در داخل شاهد ترقی ایران و تعالی ایرانیان خواهیم بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی افزود: دلواپسی های من از کثرت بیکاری، گرانی، فقر، آسیب های اجتماعی و افزایش فاصله طبقاتی، بحران های زیست محیطی و حاشیه سازی برای رئیس جمهور و پاشیدن بذر یأس به جامعه توسط مخالفان جناحی دولت، کم توجهی به صنعت، وجود نظام بانکی سوداگر و ضد تولید است که اهداف انقلاب را مختل کرده و باید در اولویت ما قسم خوردگان قرار گیرد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر اینکه مشارکت جدی مردمی و انسجام صاحب منصبان داخلی و جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی رگ حیاتی استراتژی توسعه کشور است، گفت: در راستای تنویر افکار عمومی و افزایش سرمایه های اجتماعی ضرورت دارد وزیر دادگستری در زمینه موارد مطروحه در بند ۳۵۰ زندان اوین و به هلاکت رسیدن ۲ میلیون ماهی به مجلس گزارش دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز