خبرگزاری کار ایران

دامادی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش:

به وضعیت نیروهای خرید خدمات آموزشی، پیش‌دبستانی و مربیان بهداشت رسیدگی کنید

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۸۶۶

بلاتکلیفی نیروهای خرید خدمات آموزشی، پیش‌دبستانی‌ها و مربیان بهداشت با توجه به قانون اصلاحیه ماده ۱۷ بیش از این صلاح نیست که ادامه پیدا کند.

نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه بلاتکلیفی نیروهای خرید خدمات آموزشی‌، پیش‌دبستانی‌ها و مربیان بهداشت نباید بیش از این ادامه پیدا کند، گفت: وزیر آموزش و پرورش پیش از رسیدگی مجلس این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد دامادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: بلاتکلیفی نیروهای خرید خدمات آموزشی، پیش‌دبستانی‌ها و مربیان بهداشت با توجه به قانون اصلاحیه ماده ۱۷ بیش از این صلاح نیست که ادامه پیدا کند.

نماینده مردم ساری و میاندرود با بیان این مطلب خطاب به وزیر آموزش و پرورش افزود: این افراد بارها و بارها در مقابل ساختمان مجلس تجمع کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس با توجه به ضرورت قانونی را وضع کرد که این قانون اجرا شود، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که آموزش و پرورش بخشنامه‌هایی را صادر کرده است که این اتفاق رخ ندهد و یک سردرگمی برای قشر فرهنگی جامعه به‌وجود آمده است.

دامادی در پایان از وزیر آموزش و پرورش خواست پیش از آنکه مجلس از ابزار قانونی خود در این‌باره استفاده کند، خود به این موضوع رسیدگی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز