خبرگزاری کار ایران

کارخانه‌ای در تذکر شفاهی:

دولت به مشکل اشتغال توجه بیشتری داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۸۷۵

مردم ایران منتظرند که در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، تفاوت مدیریت جهادی با مدیریت خواب‌آلود مشخص شود،

نماینده مردم همدان تصریح کرد: پذیرش بی‌رویه و سرسام‌آور دانشجو معضل بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را به سمت قله هرم بیکاری می‌کشاند اما ضروری است که دولت به مشکل اشتغال توجه بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم کارخانه‌ای در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: از شما تقاضا دارم که مولفه‌های مدیریت جهادی را منطبق با رهنمودهای مقام معظم رهبری به طور شفاف و راهبردی تدوین و به تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدون شک مردم ایران منتظرند که در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، تفاوت مدیریت جهادی با مدیریت خواب‌آلود مشخص شود، چرا که افزایش قیمت حامل‌های انرژی، سیستم نظارتی قوی و کارآمدی را برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها می‌طلبد که ضروری است برنامه‌ای منسجم در این‌خصوص تدوین شود.

وی افزود: پذیرش بی‌رویه و سرسام‌آور دانشجو معضل بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را به سمت قله هرم بیکاری می‌کشاند اما ضروری است که دولت به مشکل اشتغال توجه بیشتری داشته باشد.

کارخانه ای در تذکری دیگر به وزیر راه و شهرسازی از وی خواست که دستور اقدام عاجل عملیات متوقف راه‌آهن تهران – همدان را صادر کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: همچنین وزارت راه و شهرسازی باید آزادراه ساوه - همدان که بیش از ۹۰ درصد آن به اتمام رسیده اما دچار رکود عملیاتی شده است را ادامه دهد. همچنین به وزیر نیرو تذکر می‌دهم که با تخصیص اعتبار کافی موجبات اتمام خط لوله آب به همدان را فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز