خبرگزاری کار ایران

نیازآذری در تذکر شفاهی:

تنها راه نجات کشور توجه به تولید در بخش کشاورزی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۸۷۹

در راستای حمایت از تولیدکنندگان در شهرک های صنعتی شهرستان بابل نسبت به سهم دار کردن شهرک ها سرعت عمل به خرج دهید.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه نجات کشور برای برون رفت از شرایط فعلی توجه به تولید به ویژه بخش کشاورزی است لذا باید به این بخش توجه ویژه ای شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین نیاز آذری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم روز کارگر و روز شوراها افزود: اقتصاد مقاومتی نظریه ای نوین اقتصادی در عصر حاضر است که باید مورد توجه مسئولان نظام و مردم قرار گیرد.

نماینده مردم بابل با بیان اینکه تنها راه نجات کشور برای برون رفت از شرایط فعلی توجه به تولید به ویژه بخش کشاورزی است گفت: ‌ به وزرای جهاد کشاورزی و اقتصاد و امور دارایی تذکر می دهم که امروزه کشاورزان به ویژه باغداران و دامداران که از سوز سرما سوختند و با چند برابر قیمت نسبت به تهیه نهاده های کشاورزی در حال کشت هستند جیبی خالی دارند که باید اقدامات اساسی در راستای پرداخت خسارت و تسهیلات ارزان قیمت به آنها صورت گیرد.

وی خطاب به وزیر صنعت و رئیس سازمان ثبت املاک کشور افزود: انتظار داریم در راستای حمایت از تولیدکنندگان در شهرک های صنعتی شهرستان بابل نسبت به سهم دار کردن شهرک ها سرعت عمل به خرج دهند همچنین از وزیر صنعت می خواهیم نسبت به تمدید قرارداد با ۳۵۰۰ نفراز بازرسان طرح تشدید کنترل بازار اقدام جدی در نظر گرفته شود.

نیازآذری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: از وزیر راه و شهرسازی می خواهم نسبت به راه های مواسلاتی به نقاط حاصلخیز هفت گانه شهرستان بابل براساس تعهدات داده شده عمل شود.

نماینده مردم بابل خطاب به وزیر نفت افزود: وزیر نفت بااستناد به بند " ص " تبصره ۲ قانون بودجه ۹۳ نسبت به اجرای قانون و دریافت وام جهت تسریع در گازرسانی شهرستان بابل اقدام کند.

وی یادآور شد: تأمین آب کشاورزی به ویژه در حوزه آبریز و تأمین مالی از محل مالی ۱۲ برای حفر چاه ها و برق دار کردن چاه های کشاورزی یکی از مطالبات کشاورزان است.

نیاز آذری در تذکری به وزیر نیرو خواستار اقدامی جدی در راستای حمایت از تولید برنج در شمال کشور شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز