خبرگزاری کار ایران

عمرانی در تذکر شفاهی:

ربیعی لایحه حمایت از معلولان را به مجلس ارائه کند

کد خبر : ۱۶۶۲۷۳

یاز است تا به مشاغل خرد و خانگی روی آوریم و این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهیم امروزه بسیاری از کالاها از چین وارد می‌شود در حالیکه می‌توان با توسعه مشاغل خانگی این کالاها در کشور خودمان تولید شود که این کار نیاز به حمایت دولت دارد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه لایحه حمایت از معلولان باید هر چه سریعتر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس ارائه شود گفت: بسیاری از معضلات و مشکلات پیش روی معلولان با ارائه این لایحه رفع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سکینه عمرانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: وضعیت اشتغال جوانان مهمترین مسئله و دغدغه امروز خانواده‌هاست متاسفانه بسیاری از جوانان از حداقل حقوق و دستمزد برخوردار نیستند که باید این واقعیت را پذیرفت بسیاری از معضلات اجتماعی از همین امر نشات می گیرد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نیاز است تا به مشاغل خرد و خانگی روی آوریم و این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهیم امروزه بسیاری از کالاها از چین وارد می‌شود در حالیکه می‌توان با توسعه مشاغل خانگی این کالاها در کشور خودمان تولید شود که این کار نیاز به حمایت دولت دارد.

وی در تذکر دیگری به مشکلات اعتیاد و همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر برای رفع این معضل اشاره کرد و گفت: در این خصوص نیاز به عزم جهادی و جدی در راستای مبارزه با مواد مخدر است. و نیاز است با جدیت تمام به این مسائل بپردازیم و تمام توان خود را به کار گیریم.

این نماینده مردم در مجلس نهم یاداور شد: مسئله اعتیاد نه تنها ریشه در خارج دارد بلکه دارای ریشه ای داخلی است که نیاز است مسئولان همت گماشته تا این معضل رفع شود.

عمرانی با یادآوری لایحه اصلاح قانون حمایت از معلولان تاکید کرد: شش ماه پیش وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی وعده ارائه این لایحه را به مجلس داده بود اما هنوز این لایحه تقدیم مجلس نشده است در حالی که بسیاری از مشکلات معلولان با این لایحه و تصویب آن حل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز