خبرگزاری کار ایران

منصوری آرانی در گفتگو با ایلنا:

دست یابی به توافق نهایی در ۶ ماه نخست مذاکرات بعید به نظر می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۵۰۱

تیم مذاکره کننده با نگاه هوشیارانه به موضوع، مباحثرا با دید کار‌شناسی و با دقت نظر رصد می‌کند / بنده مخالف این نیستم که گروهی رودرروی هم در مورد موضوعات مختلف به ویژه مسئله هسته‌ای با یکدیگر گفتگو کنند اما این گفتگو‌ها باید در بستری مناسب و در داخل کمیسیون‌های تخصصی صورت گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در این مرحله از مذاکرات مباحثریز‌تر و جزئی‌تری در خصوص مسئله هسته‌ای ایران مطرح می‌شود که بار حقوقی بسیار بالایی را متوجه طرفین مذاکره کننده خواهد کرد، ادامه داد: اینکه طرفین در ۶ ماه نخست مذاکرات بتوانند به نتیجه نهایی دست یابند بعید به نظر می‌رسد.

عباسعلی منصوری آرانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص ارزیابی دور اخیر مذاکرات هسته‌ای ایران اظهار داشت: این دور از مذاکرات به این دلیل که بر خلاف دور اول مذاکرات که مباحثکلی‌تری مطرح بود، بسیار پیچیده، سخت و طولانی خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در این مرحله از مذاکرات مباحثریز‌تر و جزئی‌تر در خصوص مسئله هسته‌ای ایران مطرح می‌شود که بار حقوقی بسیار بالایی را متوجه طرفین مذاکره کننده خواهد کرد، ادامه داد: اینکه طرفین در ۶ ماه نخست مذاکرات بتوانند به نتیجه نهایی دست یابند، بعید به نظر می‌رسد.

وی تاکید کرد: تیم مذاکره کننده با نگاه هوشیارانه به موضوع، مباحثرا با دید کار‌شناسی و با دقت نظر رصد می‌کنند.

منصوری آرانی با اشاره به درخواست ۱۰۰ نفر از نمایندگان مجلس جهت برگزاری یک مناظره علنی در مجلس میان تیم مذاکره کننده دولت گذشته و دولت فعلی خاطرنشان کرد: ما به‌‌ همان میزان که ازهرگونه نقد منصفانه استقبال و حمایت می‌کنیم تاکید داریم که باید از نقدهای گروهی و جناحی که باعثخدشه به منافع ملی می‌شود اجتناب کرد.

نماینده مردم کاشان ادامه داد: بنده مخالف این نیستم که گروهی رودرروی هم در مورد موضوعات مختلف به ویژه مسئله هسته‌ای با یکدیگر گفتگو کنند اما این گفتگو‌ها باید در بستری مناسب و در مجرای صحیح خود در داخل کمیسیون‌های تخصصی صورت گیرد ونتیجه آن به صحن منتقل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز