خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت صورت گرفت:

تقدیر از ایستادگی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۶۷۵

در این جلسه طراحان این طرح با هدف بهبود و کارآمد کردن مجلس توضیحاتی را ارائه کردند. / قرار شد جلسه هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت نیز سه‌شنبه ساعت ۷ صبح برگزار شود.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت از تقدیر اعضای این فراکسیون از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به خاطر ایستادگی آنها در احقاق حقوق هسته‌ای ملت ایران خبر داد.

صفر نعیمی‌رز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه صبح امروز شورای مرکزی رهروان ولایت گفت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت صبح امروز با حضور اعضای شورای مرکزی و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی درباره موضوعات مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: در این جلسه در خصوص موضوع هسته‌ای و مذاکرات بحث‌هایی مطرح شد.

نماینده مردم آستارا تصریح کرد: اعضای شورای مرکزی با پشتیبانی از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، از ایستادگی آنها در احقاق حقوق هسته‌ای ملت ایران تقدیر کردند و زیاده خواهی‌های قدرت‌های بزرگ را محکوم کردند.

نعیمی‌زر با اشاره به طرح اصلاح موادی از آئین‌نامه داخلی مجلس ابراز داشت: در این جلسه طراحان این طرح با هدف بهبود و کارآمد کردن مجلس توضیحاتی را ارائه کردند.

وی ادامه داد: در این جلسه صحبت‌هایی نیز درباره تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله مسائل مربوط به سوریه و انتخابات آن از دیگر موارد مورد بحثفراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت قرار گرفت.

نماینده مردم آستارا در پایان خاطرنشان کرد: قرار شد جلسه هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت نیز سه‌شنبه ساعت ۷ صبح برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز