خبرگزاری کار ایران

رسایی خطاب به ظریف:

در مذاکرات دلاور باشید نه دل آور

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۷۶۰

جیب مردم را آنهایی زدند که نه تنها ایستادگی نکردند بلکه سه سال به انگلیس پناهنده شدند و سر در پرونده هایی همچون کرسنت داشتند ودر مکالمه شان با یکی از ضد انقلابی ها اقرار می کنند که با بابا تقسیم کار کرده اند تا به نظام فشار بیاورند.

نماینده مردم تهران از تیم مذاکره کننده هسته‌ای به خاطر ایستادگی در دور اخیر مذاکرات تقدیر کرد و خطاب به وزیر امور خارجه گفت: ماشما را به خاطر این ایستادگی مزمت نمی‌کنیم و به شما تهمت نمی زنیم و مانند آقای روحانی نمی گوییم که عده ای به نام ایستادگی در برابر ابرقدرتها جیب مردم را زدند و اموال مردم را غارت کردند

به گزارش خبرنگار ایلنا حمید رسائی در تذکری شفاهی و در صحن علنی مجلس ضمن تشکر از نمایندگان، رسانه‌ها و تشکل‌های دانشجویی اظهار کرد: با وجود نامهربانی‌ها و توهین‌ها ایستادم و توافقنامه ژنو را نقد کردم و علیرغم ممانعت از حضور آنها در صدا وسیما، افکار عمومی را نسبت به این موضوع حساس کردم و همین باعثتغییر روش تیم مذاکره کننده شد.

نماینده مردم تهران ادامه داد: همچنین از تیم مذاکره کننده تشکر می‌کنم که در دور جدید مذاکرات با دید حقوقی و بدون خوش‌بینی به دولت‌های استکباری، پای میز مذاکره رفتند و از حقوق ملت ایران دفاع کردند.

وی تصریح کرد: تیم مذاکره کننده به این تذکره‌ها دقت کرد و از حقوق ملت کوتاه نیامدند.

وی خطاب به وزیر خارجه گفت: آقای ظریف امیدوارم همیشه مانند این دور از مذاکرات دلاور باشید نه مانند دوره‌های قبل که دل‌ آور بودید.

رسایی خطاب به ظریف یادآور شد: بدانید چون از حقوق ملت ایران دفاع کردید و مانند دوره گذشته مذاکرات این دور را واگذار نکردید حتما طرف مقابل شما را به خاطر این ایستادگی در فشار خواهند گذاشت ولی بدانید ملت پشت سر شماایستاده است البته اگر اینگونه که در این دور مذاکره کردید.

رسائی خاطر نشان کرد: البته ما شما را به خاطر این ایستادگی مزمت نمی کنیم و به شما تهمت نمی‌زنیم و مانند آقای روحانی نمی‌گوییم که عده‌ای به نام ایستادگی در برابر ابرقدرتها جیب مردم را زدند و اموال مردم را غارت کردند

نماینده مردم تهران ری اسلامشهر خطاب به رئیس جمهور و با اشاره به پرونده محسن هاشمی رفسنجانی ابراز کرد: آقای روحانی آیا ایستادگی دولت و تیم مذاکره کننده در برابر خواسته های بی حد وحصر غرب برای زدن جیب مردم است. جیب مردم را آنهایی زدند که نه تنها ایستادگی نکردند بلکه سه سال به انگلیس پناهنده شدند و سر در پرونده هایی همچون کرسنت داشتند ودر مکالمه شان با یکی از ضد انقلابی ها اقرار می کنند که با بابا تقسیم کار کرده اند تا به نظام فشار بیاورند.

وی ادامه داد: از دادستان کل کشور توقع داشتیم که به مجلس توضیح می داد وتکلیف این آقایان را مشخص می کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز