خبرگزاری کار ایران

حسین طلا در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد:

بررسی آخرین تحرکات گروه‌های تکفیری و معاند با وزیر اطلاعات

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۹۶۶

از دیگر مواردی که در این نشست مطرح شد، آسیب ناشی از اظهار برخی از مسئولان که بیشتر با اهداف انتخاباتی مطرح می‌شود بود که ممکن است باعثایجاد هزینه برای نظام شود.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: آسیب‌های ناشی از اظهارنظر برخی از مسئولان که بیشتر با اهداف انتخاباتی مطرح می‌شود، ممکن است باعثایجاد هزینه برای نظام شود.

حسین طلا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص دیدار نمایندگان تهران با حجت‌الاسلام علوی اظهار کرد: در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات این وزارتخانه و ضرباتی که سربازان گمنام امام زمان بر ساختار گروهک‌های معاند، تکفیری و محارب ارائه شد.

وی با بیان اینکه در این نشست بر جایگاه وزارت اطلاعات و لزوم حرکت بر اساس استراتژی راهبرد محور تاکید شد و ادامه داد: وزارت اطلاعات نباید جناحی باشد و سرمایه اصلی برای امنیت کشور و مردم محسوب می‌شود.

طلا خاطرنشان کرد: از دیگر مواردی که در این نشست مطرح شد، آسیب ناشی از اظهار برخی از مسئولان که بیشتر با اهداف انتخاباتی مطرح می‌شود بود که ممکن است باعثایجاد هزینه برای نظام شود.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در خصوص مباحثمطرح شده در حیطه استان تهران نیز اظهار کرد: حضور اتباع بیگانه و ضرورت بررسی نحوه خدمات رسانی دستگاه‌ها در استان تهران و میزان زضایتمندی مردم از عملکرد آنها و حرکت به سمت حل کاستی‌ها از بحث‌های دیگر بود

وی تصریح کرد: در ادامه جلسه از اظهار نظرات برخی از مسئولان در مورد مسائل قومی که موجب دامن زدن به اختلافات قومی می شود انتقاد شد و در خصوص لزوم پیگیری وزارت اطلاعات و آگاهی رسانی در چنین زمینه‌ای که تبعات زیادی را به همراه دارد، تاکید شد.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران ادامه داد: همچنین از اقداماتی که در حفظ امنیت کشور که توسط سربازان گمنام نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و سایر نهادهایی که در حفظ امنیت و آرامش کشور علیرغم اینکه در برخی کشورهای همسایه ناآرامی وجود دارد، تشکر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز