خبرگزاری کار ایران

پیرموذن در گفت‌و‌گو با ایلنا خبر داد؛

تاجگردون گزینه اصلاح طلبان برای نایب رییسی مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۵۳

اصلاح طلبان فراکسیون رهروان تابع جمع هستند و هرکسی در رای گیر رای بیاورد گزینه ما خواهد بود و از او حمایت می کنیم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت از حمایت اصلاح طلبان از ۶ نماینده برای انتخابات هیات رییسه مجلس خبر داد و گفت: تاجگردون، جلیلی، هروی، حسینی صدر، عثمانی و سبحانی فر گزینه های اصلاح طلبان برای حضور در هیات رییسه مجلس هستند و برای ریاست مجلس نیز همچنان از لاریجانی حمایت می کنند.

کمال پیر موذن در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از نامزد شدن غلامرضا تاجگردون برای حضور در هیات رییسه مجلس خبر داد و گفت: در انتخابات هیات رییسه مجلس علی لاریجانی برای ریاست، غلامرضا تاجگردون برای نایب رییسی، اسماعیل جلیلی، جواد هروی و موید حسینی صدر برای دبیری و قسیم عثمانی و رمضانعلی سبحانی فر جهت کارپردازی مد نظر اصلاح طلبان است که نامزدی این نمایندگان امشب در جلسه مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت مطرح می شود و هرکدام از این نمایندگان رای بیاورند فردا در انتخابات هیات رییسه مجلس حضور می یابند.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر کاندیدای اصلاح طلبان در جلسه فراکسیون رای نیاورد اصلاح طلبان چگونه رفتار می کنند، گفت: اصلاح طلبان فراکسیون رهروان ولایت تابع جمع هستند و هرکسی رای بیاورد گزینه ما خواهد بود و از او حمایت می کنیم.

نماینده مردم اردبیل با بیان اینکه اصلاح طلبان اهداف خود را در قالب فراکسیون رهروان ولایت پیگیری می کنند، اظهار کرد: با توجه به اینکه فراکسیون رهروان ولایت فراکسیون اکثریت مجلس است و اعضای آن از مجموع اصلاح طلبان، اصولگرایان معتدل و مستقلان مجلس تشکیل می شوند دارای تاثیرگذاری بسازایی در مجلس است.

وی ادامه داد: مبانی فکری فراکسیون رهروان به دولت نزدیک است و نمایندگان اصلاح طلب مجلس خواسته های خود را در جلسات فراکسیون پیگیری می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز