خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس اول کمیسیون اجتماعی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

ارجاع لایحه کاهش ساعت کار زنان شاغل به کارگروه زنان و خانواده

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۹۸۱

در صورت تصویب نهایی لایحه کاهش ساعت کار زنان شاغل، ساعت کار بانوان شاغل از ۴۴ ساعت در هفته به ۳۶ ساعت در هفته کاهش می‌یابد.

نائب رئیس اول کمیسیون اجتماعی از ارجاع لایحه کاهش ساعت کار زنان شاغل در این کمیسیون خبر داد.

سالار مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون لایحه لایحه کاهش ساعت کار زنان شاغل و طرح تسری قانون فوق العاده خاص کارمندان سازمان پزشکی قانونی و انتقال خون به کارمندان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مطرح شد.

وی ادامه داد: در صورت تصویب نهایی لایحه کاهش ساعت کار زنان شاغل، ساعت کار بانوان شاغل از ۴۴ ساعت در هفته به ۳۶ ساعت در هفته کاهش می‌یابد.

نماینده سنندج با بیان اینکه این لایحه به دلیل وجود ابهاماتی به کارگروه زنان و خانواده این کمیسیون ارجاع داده شد، تصریح کرد: قرار شد این کارگروه نظر تخصصی خود را تا یکشنبه آینده به کمیسیون اعلام کند.

مرادی درباره طرح تسری قانون فوق العاده خاص کارمندان سازمان پزشکی قانونی و انتقال خون به کارمندان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: کلیات این طرح نیز تصویب شد.

وی با اشاره به حضور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در کمیسیون اجتماعی یادآور شد: بنا شد جزییات این طرح در کمیته خصوصی روابط کار این کمیسیون بررسی شود.

نایب رئیس اول

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز