خبرگزاری کار ایران

سفیر نیکاراگوئه:

حضور مداخله‌گرانه و تجاوزگرانه امپریالیسم در سوریه شرم‌آور است

کد خبر : ۱۷۲۶۲۱

ایالت متحده آمریکا و قدرت‌های مداخله‌ گر و متجاوز علیرغم همه تلاش‌هایی که انجام می‌دهد نمی‌تواند مانع دست‌یابی ملت‌ها به سرنوشت خود شوند.

سفیر نیکاراگوئه در ایران حضور مداخله‌گرانه و تجاوزگرانه امپریالیسم در سوریه را شرم‌آور دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا اریک مارینا مونته نگرو بلاندون در دومین نشست روسای کمیسیون‌های سیاست خارجی کشورهای دوست سوریه در ایران طی سخنانی اظهار داشت: ما معتقدیم که برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه نشان از مردم‌سالاری در این کشور و مخالفت قاطع با قدرت‌های پلید دارد.

سفیر و نماینده نیکاراگوئه ادامه داد: نیکاراگوئه در کنار همه نمایندگان مردمی که کنار کشور دوست سوریه حضور بهم رسانده‌اند حمایت خود را برای روند دموکراسی و حل سیاسی بحران سوریه اعلام می‌کند.

وی گفت: ما تاسف خودمان را از غارتی که متاسفانه در ۳ سال گذشته در کشور سوریه صورت گرفته اعلام می‌کنیم.

سفیر و نماینده نیکاراگوئه تصریح کرد: شرم‌آور ترین حرکت و اقدامی که می‌توانست در سوریه صورت بگیرد، حضور مداخله‌گرانه و تجاوزگرانه امپریالیسم است.

بلاندون ضمن تحسین مقاومت شجاعانه ملت سوریه از جنایات عمیقی که با حمایت تروریست‌ها در این کشور باستانی صورت گرفته ابراز تاسف کرد.

وی خاطر نشان کرد: ایالت متحده آمریکا و قدرت‌های مداخله‌ گر و متجاوز علیرغم همه تلاش‌هایی که انجام می‌دهد نمی‌تواند مانع دست‌یابی ملت‌ها به سرنوشت خود شوند.

بلاندون افزود: شک نداریم که ملت سوریه در انتخابات حضور گسترده خواهند داشت و همین حضور گسترده منجر به پیروزی ملت سوریه خواهد شد و به رغم همه سوء‌استفاده‌هایی که در سوریه شد ملت شجاع و مقاوم سوریه با حضور گسترده در این انتخابات نشان خواهند داد که پیروز میدان خواهند بود ولذا ابراز همبستگی و همدردی خود را با ملت سوریه اعلام می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز