خبرگزاری کار ایران

طلا به ایلنا خبر داد:

جلسه نمایندگان استان تهران با نوبخت / بررسی بودجه پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۷۹۹

۵۳درصد درآمدهای مالیاتی بودجه سال ۹۳ را مردم استان تهران تأمین می‌کنند و این در حالی است که ۳.۷ درصد از این درآمدها به مردم این استان اختصاص می‌یابد و سهم استانداری تهران از کل درآمدهای نفتی ۱.۷ دهم میلیارد تومان است.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران از برگزاری جلسه نمایندگان این استان با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌جمهوری خبر داد.

حسین طلا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه امروز نمایندگان استان تهران با محمدباقر نوبخت گفت: این جلسه به دعوت معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و با حضور نمایندگان استان تهران در محل این معاونت برگزار شد که در این جلسه پیرامون اعتبارات ماده ۲۲ قانون بودجه سا ل۹۳ در راستای اجرای حکم ماده ۱۸۰قانون مباحثی مطرح شد.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون بودجه سال ۹۳ اعتباری معادل ۳۷۵۰ میلیارد تومان بین استان‌های کشور توزیع می‌شود، اظهار داشت: بر اساس شاخص‌های تعیین شده متاسفانه کل سهم استان تهران تنها ۱۲۱ میلیارد تومان از این میان تعیین شده که به هیچ عنوان مورد تأئید نمایندگان نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۵۳درصد درآمدهای مالیاتی بودجه سال ۹۳ را مردم استان تهران تأمین می‌کنند و این در حالی است که ۳.۷ درصد از این درآمدها به مردم این استان اختصاص می‌یابد و سهم استانداری تهران از کل درآمدهای نفتی ۱.۷ دهم میلیارد تومان است.

طلا با تاکید بر اینکه باید شاخصه‌های معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در خصوص توزیع اعتبارات تغییر کند، یادآور شد: نمایندگان استان تهران در مورد این تغییر مصمم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز