خبرگزاری کار ایران

پورمختار در جمع خبرنگاران:

حسین آذین بجای رسایی به برزیل می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۰۹۱

آقای رسایی اعلام کرد به دلایل شخصی نمی‌تواند به این سفر برود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رسایی به دلایل شخصی به سفر برزیل نمی‌رود، به همین دلیل حسین آذین به همراه دو کارشناس به این سفر خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ خانه ملت در حاشیه جلسه علنی امروز سه‌شنبه پارلمان در پاسخ به سوالی پیرامون اعزام یک نماینده از اعضای کمیسیون اصل ۹۰ به برزیل اظهار داشت: اعزام نماینده از سوی کمیسیون به برزیل در راستای پرونده فساد در فوتبال صورت گرفت.

وی افزود: با لحاظ اینکه در دوره گذشته جام جهانی اتفاقاتی در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی افتاد، تصمیم بر این شد که یکی از اعضای کمیسیون به برزیل اعزام شود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای رسایی از سوی کمیسیون اصل ۹۰ برای سفر به برزیل انتخاب شد، تصریح کرد: این اقدام در راستای مباحثفوتبالی و جلوگیری از فساد صورت گرفت که آقای رسایی اعلام کرد به دلایل شخصی نمی‌تواند به این سفر برود.

وی اضافه کرد: کمیسیون به دلیل عدم سفر آقای رسایی تصمیم گرفت که آقای حسین آذین(نماینده رفسنجان) به همراه دو کارشناس کمیسیون به برزیل عازم شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز