خبرگزاری کار ایران

زاهدی در تذکر شفاهی:

دولت برای شکستن رکود و رونق اقتصادی نیز گام‌های موثری بردارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۶۰۵

دولت باید برای کنترل و مهار رکود اقتصادی برنامه منسجمی ارائه کند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با مثبت ارزیابی کردن اقدام دولت در مهار تورم گفت: دولت باید برای کنترل و مهار رکود اقتصادی برنامه منسجمی ارائه کند.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی زاهدی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از علمای شیعه و سنی کشور عراق که در یک وحدت عملی اعلان جهاد مبارزه علیه گروه تروریستی داعش صادر کردند در تذکری شفاهی خطاب به دولت گفت: هرچند که با تلاش های به عمل آمده دولت در مهار تورم موفق بوده که جای تشکر نیز دارد اما واقعیت تلخ آن است که رکود نه تنها کم نشده بلکه افزایش نیز یافته است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از تیم اقتصادی دولت انتظار داریم همان طور که برای مهار تورم خوب عمل کردند برای شکستن رکود و رونق اقتصادی نیز گام های موثری بردارند.

این نماینده مردم در مجلس نهم خطاب به دولت و برخی از دستگاهها و نهادها که از بیت المال حقوق می‌گیرند افزود: متاسفانه شاهد بودیم که ظرف دو سه ماه گذشته برخی از دستگاهها و نهادها افزایش حقوق بی رویه داشته اند به گونه ای که برخی ها تا ۷۰ درصد افزایش حقوق داشته اند و این درحالی است که قشر عظیمی از کارمندان از جمله فرهنگیان با حقوق های پایین نمی توانند زندگی معمولی داشته باشند.

وی ادامه داد: انتظار می رود اعتدال و عدالت در خصوص پرداخت حقوق و همچنین افزایش آن رعایت شود.

زاهدی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر نیروگفت: تلاش مضاعف برای اجرایی کردن انتقال آب آشامیدنی به کرمان از مسیرهای توافق شده قبلی ضروری است.

وی با بیان اینکه کرمان تشنه است گفت: جدی نگرفتن مشکل کمبود آب آشامیدنی در این استان در اینده ای نزدیک منجر به فاجعه انسانی می‌شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: تسریع در تخصیص بودجه جهت گازرسانی به شهرستان های تابعه استان کرمان خواسته به حق مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز