خبرگزاری کار ایران

نیازآذری در تذکر شفاهی:

مجلس و دولت در حمایت از عتبات از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۹۳۷

در حالی که در فصل کار پیمانکاران قرار داریم، اما مهندسان، پیمانکاران و جوانان جویای کار در بلاتکلیفی به سر می‌برند، از این‌رو انتظار داریم با توجه به ابلاغ بودجه سال جاری در اسفندماه سال گذشته، ‌ معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور اقدامات جدی‌تری به عمل آورد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: داعش بداند که مجلس و دولت در حمایت از عتبات از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

به گزارش ایلنا، حسین نیازآذری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامیدر تذکر شفاهی ضمن محکومیت اقدامات تروریستی داعش گفت: به ابرقدرت‌ها، ‌ مزدوران، آدم‌کش‌ها و تروریست‌های بی‌رحم اعلام می‌کنیم که مجلس و دولت در حمایت از عتبات از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی هفته جهاد کشاورزی را به جهادگران عرصه کار و تولید و سنگرسازان بی‌سنگر دوران دفاع مقدس تبریک گفت و در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: ۳ ماه از سال جاری گذشته است اما هنوز توافق‌نامه پروژه‌های عمرانی مبادله نشده است.

وی افزود: در حالی که در فصل کار پیمانکاران قرار داریم، اما مهندسان، پیمانکاران و جوانان جویای کار در بلاتکلیفی به سر می‌برند، از این‌رو انتظار داریم با توجه به ابلاغ بودجه سال جاری در اسفندماه سال گذشته، ‌ معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور اقدامات جدی‌تری به عمل آورد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در ادامه خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: انتظار داریم نسبت به اجرای پروژه بیمارستان تامین اجتماعی شهر بابل و همچنین احداثدرمانگاه شبانه‌روزی شهر امیرکلا که زمین آن از سوی مردم اهدا شده است، اقدام کند و نسبت به استقرارشعبه سوم تامین اجتماعی در جهت رفاه مردم براساس وعده داده شده عمل کند.

نیازآذری افزود: توجه به ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان برای کشور هزینه نیست، بلکه سرمایه است و ایران فردا و فردای ایران نیازمند به حضور جوانان در میدان‌های مختلف خدمت در راستای منویات رهبر معظم می‌باشد. پس تا دیر نشده است باید چاره‌ای اندیشیده شود.

این نماینده مجلس افزود: از وزیر صنعت می‌خواهم نسبت به اجرای زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان بابل در راستای حفظ محیط‌زیست و حمایت از تولیدکنندگان اقدام جدی به‌عمل آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز