خبرگزاری کار ایران

ادامه بررسی طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در کمیسیون اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۶۳۸

کارگروه کار و روابط این کمیسیون بررسی چگونگی اجرای قانون استفساریه نحوه پرداخت عیدی کارکنان دولت و نحوه تسری آن به کارگران شاغل و مشمول قانون کار در دستگاه‌های اجرایی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

ادامه بررسی لایحه کاهش کار زنان شاغل در کارگروه رفاه اجتماعی کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود و کارگروه اداری و استخدامی نیز به بررسی لایحه اساسنامه سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی(ساتبا) و نیز ادامه بررسی طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بررسی می‌شود.

به گزارش ایلنا، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در هفته جاری ادامه بررسی طرح‌های الحاق یک بند به تبصره جزء یک ماده سه قانون تدیون و تنقیح قوانین و مقررات کشور، الحاق یک بند به عنوان بند «ه» به تبصره جزء یک ماده ۳ قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور و نیز بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده ۱۹۰ قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مصوب ۱۳۷۰ می‌پردازد.

کارگروه کار و روابط این کمیسیون نیز بررسی چگونگی اجرای قانون استفساریه نحوه پرداخت عیدی کارکنان دولت و نحوه تسری آن به کارگران شاغل و مشمول قانون کار در دستگاه‌های اجرایی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

ادامه بررسی لایحه کاهش کار زنان شاغل نیز در کارگروه رفاه اجتماعی این کمیسیون بررسی می‌شود و کارگروه اداری و استخدامی نیز به بررسی لایحه اساسنامه سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی(ساتبا) و نیز ادامه بررسی طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بررسی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز