خبرگزاری کار ایران

سالک در نطق میان دستور:

با اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مخالف نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۱۸۸

جریان خونخوار، جنایتکار و دور از اسلام داعش تکفیری که انتقام شکست در سوریه را در عراق می خواهند بگیرند با فتوا و حضور آیات عظام و علمای اهل تسنن و بسیج مردمی عراق را، گورستانی از عناصر آمریکایی خواهد کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: خواستار توسعه تذکر به روزه خواران و تذکر در خصوص حجاب و عفاف هستیم.

به گزارش ایلنا، احمد سالک کاشانی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت شهدای هفتم تیر گفت: از وزیر ورزش و جوانان به علت کسب موفقیت های دو تیم والیبال و فوتبال تشکر و قدردانی می‌کنم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ستمگران و دشمنان اسلام با تمام امکانات و قدرت با استفاده از ابزار روز اراده کردند که نور خدا یعنی نور قرآن، نور عترت قرآن، نورانیت محور حاکمیت دینی را در هدایت جامعه بشری همانند پیامبر و ائمه خدا(ع) در قرن حاضر را خاموش کنند و در اندیشه های بلند حضرت امام(ره) و امروز نورانیت کمال و تدبیر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای را خاموش کند و در مقابل استدلال منطقی و بینه های غربی و دین حق با جریان سازی و انحراف در مسیر جنگ نرم همانند فتنه ۸۸ اسلام را وارونه جلوه دهند.

این نماینده در مجلس نهم گفت: اما اراده خداوند بر آن است که با رشد آگاهی و بصیرت و تفکر جامعه و مردم شریف با تدبیر و مدیریت رهبری و پشتیبانی مردم نورش را کامل و تمام می‌کند.

سالک عنوان کرد: در حالیکه کفار در راس آنها سلطه و استکبار آمریکا، صهیونیسم ناراحت شدند که هم اکنون شاهد عکس‌العمل عاجزانه آنها به خاطر گسترش سریع اسلام ناب محمدی با محوریت ولایت در جهان و منتظر دولت امام زمان(عج) هستیم.

وی افزود: عملیات مزدورانه استکبار آمریکا و صهیونیسم با کمک عربستان، قطر، ترکیه علیه شیعیان و اهل سنت و مسلمانان در عراق، سوریه و بحرین را محکوم می‌کنم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جریان خونخوار، جنایتکار و دور از اسلام داعش تکفیری که انتقام شکست در سوریه را در عراق می خواهند بگیرند با فتوا و حضور آیات عظام و علمای اهل تسنن و بسیج مردمی عراق را، گورستانی از عناصر آمریکایی خواهد کرد.

وی با اشاره به دیدار نیروهای فوتبال ایران و آرژانتین در رقابت های جام ۲۰۱۴ برزیل گفت: قدرت فوتبال دیشب حامل پیام مهمی بود و آن عبارت از این بود که مردم با شادیشان نشان دادند که از کار خوب و قوی قدرشناسی می کنند و الزاما نتایج بالا را نمی‌خواهند، پس باید در خدمت حل معضلات مردم کار کرد.

سالک گفت: در جریان مباحثاین روزها پیرامون بحثفیلترینک باید عرض کنم اولا نباید در میدانی که لابی صهیونیسم ساخته است بازی کرد ثانیا ما با افراط و تفریط آن مخالف هستیم ثالثا باید از ابزار رشد تکنولوژی به نفع اسلام و انقلاب بهره کافی برد و برای جهانیان استفاده کرد، ما با اینترنت و شبکه های اجتماعی عملا مخالف نیستیم بلکه با شبکه های صهیونیستی مخالف هستیم.

وی ادامه داد: مسئولین طبق ضوابط قانونی برای برون رفت از مسائل معیشتی مردم کار کنند و مردم قدرشناس هستند و در اقتصادی و سیاسی از لیبرالیسم فرهنگی پرهیز کنند.

سالک گفت: همایشی در ۳ خرداد به منظور رفع دغدغه مقام معظم رهبری در قم با حضور علما، طلاب و برخی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مجلس خبرنگان رهبری در مدرسه مبارکه فیضه قم برگزار شد.

وی ادامه داد: متاسفانه با موضع گیری مقام عالی استان قم مورد بهره برداری شبکه‌های معاند نظام اسلامی قرار گرفت و او با مدیران انقلابی که در این همایش شرکت کردند برخورد کرده است و بعضی از آنان از جمله شهردار قم را تحت فشار قرار داده است.

سالک بیان کرد: بنابراین به وزیر کشور تذکر می‌دهم حداقل به ظاهر هم که شده شعار دولت مبنی بر آزادی بیان را رعایت و به استاندار قم تذکر لازم را ارائه کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: به رئیس جمهور پیشنهاد می‌کنم برای یک بار جلسه‌ای با حضور وزرا، مدیران و کارشناسان ذیربط پیرامون تامین بودجه صندوق بازنشستگان تشکیل و نگرانی و ناراحتی خانواده‌های بازنشستگان فولاد ذوب آهن زحمتکش و آبرومند را خاتمه دهد.

وی با اشاره به تجمع بازنشستگان فولاد کشور در مقابل مجلس شورای اسلامی گفت: همین الان در مقابل مجلس شورای اسلامی آنها تجمع کرده و نگران پرداخت حقوق و معقوات خود هستند که امیدوارم که رئیس جمهور در دل آنها امید ایجاد کند.

سالک با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به این ماه مردم عزیز و به ویژه به دستگاههای ذیربط توصیه رعایت و تذکر امر به معروف و نهی از منکر و عدم روزه خواری و رعایت حجاب و عفاف را دارم که در غیر این صورت دستگاههای حاکمیتی برخورد قانونی خواهند کرد ضمنا دولت مردان از سفره های رنگین در ماه مبارک رمضان امتناع کنند و به فکر کسانی که امورات زندگی خود را به سختی می‌گذرانند باشند. همچنین در این ماه مبارک از حاشیه هایی که به وحدت جامعه لطمه می زند پرهیز کنید و به تقویت زیرساخت های فرهنگی هدایت و عملی کنند.

این نماینده در مجلس نهم گفت: از رئیس جمهور و دولت تقاضا میکنم با توجه به سال فرهنگ و دغدغه های مقام معظم رهبری در بودجه فرهنگی در لایحه سال ۹۴ اقدام جدی کند و نمایندگان اگر به فرهنگ دینی توجه نکنند اقتصاد و صنعت از دست خواهد رفت.

وی با اشاره به آلودگی هوا در کشور گفت: باید عرض کنم در اصفهان نرخ رشد بیماری ام اس و سرطان نسبت به نرخ رشد کشور بیشتر است و آلودگی هوا تا سه نسل آینده اثرات مخرب دارد و دولت برای جبران آن اقدام جدی کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئله انتقال آب به فلات مرکزی بی تردید باید با کار کارشناسی دقیق و توجه به کار کارشناسی دوازده سال پیرامون تونل بهشت صورت پذیرد و به نامه یک جانبه وزیر نیرو اعتراض د اریم

وی در پایان تاکید کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی توجه کند که دانشگاهها جولانگاه سیاسی نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز