خبرگزاری کار ایران

توکلی در تذکر شفاهی:

تدابیر دولت در استان لرستان باعثجذب سرمایه‌گذاران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۲۰۹

مردم از دولت انتظار دارند همچنان که در ۱۰ ماه اخیر از بروز بحران‌های لحظه‌ای و بی‌ثباتی اقتصادی جلوگیری کرد و با دنیا تعامل سازنده‌ای داشت، مصوبات سفر استانی خود به لرستان را اجرایی کند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای مصوبات اخیر هیات دولت در استان لرستان عامل جذب سرمایه‌گذاران است.

به گزارش ایلنا، محمدتقی توکلی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تشکر از تلاش فوتبالیست‌های تیم ملی در مسابقات جام جهانی گفت: ابتدا از حضور رئیس جمهور و هیات دولت در استان لرستان تشکر می‌کنم، در صورت اجرای مصوبات اخیر هیات دولت در استان لرستان، اقتصاد این استان شکوفا خواهد شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تدابیر هیات دولت در استان لرستان باعثجذب سرمایه‌گذاران به این استان خواهد شد که این موضوع افزایش اشتغال‌زایی را در پی خواهد داشت.

توکلی افزود: مردم از دولت انتظار دارند همچنان که در ۱۰ ماه اخیر از بروز بحران‌های لحظه‌ای و بی‌ثباتی اقتصادی جلوگیری کرد و با دنیا تعامل سازنده‌ای داشت، مصوبات سفر استانی خود به لرستان را اجرایی کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس یادآور شد: از مردم لرستان به دلیل استقبال گرم و پرشور از رئیس جمهور و هیات دولت تشکر و قدردانی می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز