خبرگزاری کار ایران

فتاحی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

تاکید رئیس جمهور بر احیای دریاچه ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۶۰۴

رئیس جمهور در این دیدار، به فعالیت‌های داعش در کشور عراق و سوریه اشاره کردند و اظهار داشتند که این گروهک‌ها بدون حمایت عوامل پشت پرده نمی توانند موفق باشند و باید به عوامل پشت سر آنها نگریست.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی از تاکید رئیس جمهور بر احیای دریاچه ارومیه خبر داد.

عابد فتاحی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص دیدار مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی با رئیس جمهور گفت: این دیدار، دیدار بسیار خوبی بود و نمایندگان توانستند مشکلات و مسائل حوزه های انتخابیه و استان را با رئیس جمهور در میان بگذارند و رئیس جمهور نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداخت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص مباحثی که از سوی نمایدگان بیان شد، اظهار داشت: از جمله مباحثی از سوی نمایندگان مطرح شد، مسئله دریاچه ارومیه و خطر خشک شدن و راهکارهای مقابله با خشک شدن، راه‌های ارتباطی و مواصلاتی از جمله راه آهن به دلیل همجواری استان آذربایجان با کشورهای خارجی بود.

وی در خصوص اظهارات رئیس جمهور تصریح کرد: آقای روحانی در این دیدار، استان آذربایجان غربی را استان ویژ‌ه‌ای عنوان کردند که توسعه آن می‌تواند به توسعه کشور کمک شایانی کند.

فتاحی ادامه داد: رئیس جمهور در این دیدار بر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تلاش دولت بر تسهیل این امر در استان تاکید ویژ‌ه‌ای داشتند و بیان کردند که حضور بخش خصوصی می‌تواند به توانمندتر کردن کشور و رفع مشکلاتی نظیر بیکاری کمک کند.

عضو کمیسیون بهداشت تاکید کرد: رییس جمهور اصرار داشتند که باید دریاچه ارومیه را به هر شکل ممکن احیا کنیم چرا که آثار زیست محیطی آن فقط استان‌های مجاور را در بر نمی گیرد بلکه آسیب‌های جدی به کل کشور وارد خواهد کرد، لذا باید از این زیست بوم مهم ملی حفاظت کرد.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور دریاره سیاست خارجی ابراز داشت: رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به مسائل حوزه سیاست خارجی گفت که ما به نیاز به یک روابط بدون چالش با دنیای خارج داریم و تحریم نفتی و بانکی ما باید به پایان برسد.

وی با اشاره فعالیت‌های افراطیون بالاخص گروهک تروریستی داعش خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در این دیدار، به فعالیت‌های داعش در کشور عراق و سوریه اشاره کردند و اظهار داشتند که این گروهک‌ها بدون حمایت عوامل پشت پرده نمی توانند موفق باشند و باید به عوامل پشت سر آنها نگریست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز