خبرگزاری کار ایران

موسوی در تذکر شفاهی:

برخی از معاونین پارلمانی وزرا پاسخگوی خواسته نمایندگان نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۹۸۹

چرا جلوی بکارگیری آزمون استانداری های کشور را گرفته اید، ۲۰۰ نفر در استان خوزستان تمام مراحل آزمون را گذراندند، ‌اما متأسفانه جلوی جذب آنها را گرفته اند.

عضو کمیسیون کشاورزی، ‌ آب و منابع طبیعی مجلس در تذکر به معاون پارلمانی دولت گفت: متأسفانه تعدادی از معاونین پارلمانی وزرا پاسخگوی خواسته نمایندگان نیستند.

به گزارش ایلنا، شکرخدا موسوی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: تذکر اول بنده به وزیر نفت در مورد جلوگیری از جذب ۸۰۰ نفر از پذیرفته شدگان آزمون سراسری مناطق نفت خیز خوزستان است.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری دیگر به وزیر نفت گفت: چرا پروژه ۲ هزار واحدی کارگران مناطق نفت خیز جنوب را اجرا نمی کنید؟

موسوی در ادامه در تذکری به وزیر کشور گفت: چرا جلوی بکارگیری آزمون استانداری های کشور را گرفته اید، ۲۰۰ نفر در استان خوزستان تمام مراحل آزمون را گذراندند، ‌اما متأسفانه جلوی جذب آنها را گرفته اند.

وی همچنین خطاب به وزیر نیرو گفت: وضعیت آب شرب شهرستان کارون و بخش هایی از اهواز وخیم است، سریعا تیمی را برای بررسی این موضوع اعزام کنید.

موسوی ادامه داد: چرا مدیر غیر بومی برای آبفای استان انتخاب کرده اید بدون آنکه احترامی به نظر نمایندگان استان گذاشته باشید.

وی همچین در تذکر به هیأت رئیسه مجلس گفت: خواهش می کنم که یک فکر اساسی برای اشتغال در مجلس شود، خواهش می کنم جلسه ای غیر علنی برای وضعیت اشتغال در مجلس برگزار شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس همچنین در تذکر به معاون پارلمانی دولت گفت: تعدادی از معاونین پارلمانی وزرا به هیچ عنوان پاسخگوی خواسته نمایندگان نیستند و خواهشمندم چاره ای برای این موضوع بیاندیشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز