خبرگزاری کار ایران

بشیری در تذکر شفاهی:

وزارت نیرو در رفع کمبود آب شرب روستاهای پاکدشت اقدامات جدی انجام دهد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۰۲۴

از رئیس جمهور به عنوان رئیس جنبش کشورهای غیر متعهد و رئیس مجلس به عنوان رئیس بین المجالس آسیایی تقاضا دارم که از حداکثر جایگاه این دو نهاد بین المللی برای مبارزه با تولید سلاح های شیمیایی و مبارزه با تروریسم استفاده کنند.

نماینده مردم پاک دشت در مجلس با بیان اینکه وزارت نیرو باید برای رفع کمبود آب شرب در روستاهای پاکدشت اقدامات جدی را انجام دهد گفت: کمبود آب شرب در این مناطق مشکلات بسیاری را برای مردم و کشاورزان ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا، فرهاد بشیری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: در روز مبارزه با سلاح های شیمیایی قرار داریم، صدام از این سلاح ها استفاده و استکبار نیز حمایت خود را بارها اعلام کرد اما از رئیس جمهور به عنوان رئیس جنبش کشورهای غیر متعهد و رئیس مجلس به عنوان رئیس بین المجالس آسیایی تقاضا دارم که از حداکثر جایگاه این دو نهاد بین المللی برای مبارزه با تولید سلاح های شیمیایی و مبارزه با تروریسم استفاده کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: از سوی دیگر به وزیر نیرو در خصوص تأمین آب شرب در برخی روستاهای پاکدشت تذکر می دهم چرا که با توجه به شروع فصل گرما نسبت به رفع کمبود آب شرب در روستاهای پاکدشت اقدامات جدی صورت نگرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز