خبرگزاری کار ایران

با رأی نمایندگان صورت گرفت؛

اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات تا آبان ماه سال جاری تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۱۹۵

از سوی کمیسیون عمران پیشنهاد شد تا عبارت از زمان انقضای مهلت مذکور به ماده واحده طرح یاد شده اضافه گردد که در نهایت نمایندگان با ۱۴۱ رأی موافق، ‌ ۲۸ مخالف و ۵ ممتنع از مجموع ۱۹۹ نماینده حاضر در مجلس ماده واحده طرح مذکور را با اصلاحات انجام شده به تصویب رساندند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علایم تجاری موافقت کردند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی ماده واحده طرح یک فوریتی تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علایم تجاری موافقت کردند.

گفتنی است از سوی کمیسیون عمران پیشنهاد شد تا عبارت از زمان انقضای مهلت مذکور به ماده واحده طرح یاد شده اضافه گردد که در نهایت نمایندگان با ۱۴۱ رأی موافق، ‌ ۲۸ مخالف و ۵ ممتنع از مجموع ۱۹۹ نماینده حاضر در مجلس ماده واحده طرح مذکور را با اصلاحات انجام شده به تصویب رساندند.

بر این اساس در ماده واحده طرح مذکور آمده است مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات، ‌ طرح های صنعتی و علایم تجاری مصوب ۳/۱۱ / ۱۳۸۶ از زمان انقضای مهلت مذکور به مدت یک سال تمدید می گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز