خبرگزاری کار ایران

پیرموذن درواکنش به طرح استیضاح وزیر علوم:

افشاگری‌های وزیرعلوم منافع برخی نمایندگان را به خطر انداخته است

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۷۰۰

اعطای مربیگری؛ استادی و بورسیه در دولت‌های گذشته بدون رعایت شرایط لازم به برخی نمایندگان و اطرافیان آنها بدون درنظر گرفتن قانون و شرایط لازم و تعویض روسای دانشگاهها که به تبع آن اطرافیان برخی نمایندگان از منصب حذف می‌شوند؛ از دلایل طرح شدن استیضاح وزیر علوم است.

نماینده مردم اردبیل درمجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های برخی از نمایندگان برای استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: عده‌ای از نمایندگان با افشاگری‌های تکان دهنده وزیر دانا و دلسوز علوم؛ منافع خود و اطرافیانشان به خطر افتاده از همین رو به دنبال استیضاح ایشان هستند.

کمال الدین پیرموذن درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با تاکید بر اینکه قاطبه نمایندگان همراه دولت هستند، گفت: البته مطرح شدن استیضاح وزیر علوم فضاسازی نیست و اراده برخی نمایندگان بر این است.

وی تصریح کرد: عده‌ای از نمایندگان به دنبال فشار بر وزاری علوم، آموزش و پرورش و نیرو هستند اما بی‌تردید با توجه به تاکید رهبری بر همدلی بیشتر سران قوا چیزی عاید استیضاح کنندگان نخواهد شد.

به گفته نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی استیضاح کنندگان حداکثر ۶۰ تا ۷۰ رای دارند.

پیرموذن به دلایل طرح استیضاح وزیر علوم از سوی برخی نمایندگان اشاره کرد و افزود: اعطای مربی‌گری و استادی در دولت‌های گذشته بدون رعایت شرایط لازم به برخی نمایندگان و اطرافیان آنها، اعطای بورسیه به اطرافیان و همکاران این عزیزان بدون درنظر گرفتن قانون و شرایط لازم و تعویض روسای دانشگاهها و ارتقای ظرفیتهای علمی که به تبع آن اطرافیان برخی نمایندگان از منصب حذف می‌شوند از دلایل طرح شدن استیضاح وزیر علوم است.

وی تصریح کرد: اگر دولت یازدهم حاشیه نداشته باشد و موفق شود از آنجایی که برآمده از آرای مردم است؛ این عده قدرت و ثروتشان با چالش مواجه می‌شود از همین رو در راستای منافع جناحی به دنبال استیضاح و حاشیه‌سازی برای دولت هستند اما همانطور که گفتم چیزی عایدشان نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز