خبرگزاری کار ایران

خسروی سهل‌آبادی در نطق میان دستور:

مسئولین نظام باید مانع رخنه‌های اقتصادی، فرهنگی و امنیتی شوند

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۶۹۸

هشدار علمدار بصیرت و بیداری باید نصب‌العین ما باشد و با توجه به این موضوع باید مراقب بود که جریان‌های مؤمن را با شعار انقلاب کنار نزنند، بعضی‌ها این کار را می‌کنند و می‌بینیم که در صحنه سیاسی کشور با شعار پرهیز از افراط سعی می‌کنند جریان‌های مؤمن که دولت‌ها را در مشکلات یاری کرده‌اند کنار بگذارند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برای ایجاد آرامش در فضای علمی کشور باید دانشگاه ها و آموزش و پرورش از جولان افراطی گروه‌های سیاسی در امان باشند.

به گزارش ایلنا، ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) در نطق میان دستور خود گفت: کارگزاران و مسئولان نظام مخاطب فرمایشات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بودند، بازخوانی رهنمودهای حکیمانه علمدار معرفت و بصیرت ضرورت عقلی، شرعی و حیاتی است با نگاه همراه با بصیرت به اوضاع زمان و جهان متوجه می شویم که در مقطع حساس تاریخی قرار گرفته ایم.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مقطع حساس تاریخی باید قوی بود با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید عناصر قدرت را شناخت که عناصر قدرت عبارت است از روحیه امید، کار، تلاش و شناخت رخنه‌های اقتصادی، امنیتی و فرهنگی که البته باید این رخنه‌ها پس از شناسایی دقیق بسته شوند.

خسروی سهل آبادی تصریح کرد: مسئولین نظام باید با بصیرت، معرفت و مدیریت جهادی مانع رخنه‌های اقتصادی، فرهنگی و امنیتی شوند و رسالت خواص در انجام این مهم بسیار عظیم است.

وی گفت: دشمن از دشمنی خود دست بر نخواهد داشت و از اول انقلاب اسلامی در رفتارهای استکبار جهانی و آمریکایی ها خیرخواهی برای انقلاب اسلامی وجود نداشته است.

خسروی سهل آبادی افزود: امروز به عنوان وارثان حکومت صالحان، انبیا(ع) و شهدا در نبرد با جبهه شیطان و استکبار به دنبال تحقق آرمان های بزرگ پیامبران هستیم بنابراین با تمسک به ولایت اهل بیت و تقوا و بصیرت باید از دام های شیاطین در امان بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: مسئله حرکت علمی و تلاش دانشمندان که با شتاب زیادی طی مسیر می کند آینده نظام و ملت را تضمین می کند بنابراین توقف حرکت علمی از اهداف دشمنان انقلاب است.

خسروی سهل آبادی گفت: در عرصه جهاد فرهنگی باید باتکیه بر نیازهای اساسی کشور، تولید علم و گسترش مهارت آموزی موفق شد.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها و مدارس باشگاه سیاسی تفکرات افراطی احزاب نیستند، افزود: برای ایجاد آرامش در فضای علمی کشور باید دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش از جولان افراطی گروه‌های سیاسی در امان باشند به دلیل اینکه حرکت‌های افراطی برای شتاب علمی کشور سم است.

خسروی سهل آبادی ادامه داد: وزرای علوم، آموزش و پرورش و همچنین فرهنگ و ارشاد اسلامی مخاطب اصلی رسالت پیشرفت علمی کشور هستند.

وی تصریح کرد: مهمترین تذکرم ناظر به رهنمود مهم مقام معظم رهبری است که می فرمایند باید حرکت‌ها براساس اصول انقلاب تنظیم شود و از حاشیه‌سازی پرهیز و رفع مشکلات مردم در اولویت قرار گیرد.

خسروی سهل آبادی گفت: حرکت براساس اصول انقلاب اسلامی باعثخواهد شد که از رفتارهای افراطی سیاسی، قبیله‌ای و حاشیه‌سازی بر حذر بود.

وی افزود: هشدار علمدار بصیرت و بیداری باید نصب‌العین ما باشد و با توجه به این موضوع باید مراقب بود که جریان‌های مؤمن را با شعار انقلاب کنار نزنند، بعضی‌ها این کار را می‌کنند و می‌بینیم که در صحنه سیاسی کشور با شعار پرهیز از افراط سعی می‌کنند جریان‌های مؤمن که دولت‌ها را در مشکلات یاری کرده‌اند کنار بگذارند.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: خطاب به دولتمردان تدبیر و امید عرض می‌کنم که بی‌حرمتی به ساحت خوبان قشنگ نیست بنابراین باید ولایتمداران همیشه پیرو رهنمودهای رهبر عزیز انقلاب باشند.

خسروی سهل آبادی ادامه داد: به رئیس جمهور و وزیر کشور تذکر می‌دهم که قانون مصوبات تقسیمات کشوری توسط وزارت کشور متوقف مانده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: براساس قانون تقسیمات کشوری باید روستاهای بالای ۴ هزار و ۵۰۰ نفر به شهر ارتقاء یابند ولی تا کنون در روستاهای چخماق، صاف، قلعه آقا حسن، صفی آباد و دیگر روستاهای حوزه انتخابیه‌ام این مهم انجام نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز