خبرگزاری کار ایران

لاهوتی در گفت‌وگو با ایلنا:

طرح بیمه کارگران ساختمانی در حال بازنگری به نفع مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۱۸

طبق برنامه آقای آخوندی وزیر راه برای پاسخ به سوال ثروتی در کمیسیون حاضر شد. سوال این نماینده بیشتر مربوط به امکانات و تجهیزات فرودگاه بجنورد در خراسان شمالی بود و قرار شد فرصت بیشتری برای بررسی موضوع به وزیر داده شود.

عضو کمیسیون عمران از بازنگری طرح بیمه کارگران ساختمانی به نفع مردم خبرداد.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به جلسه امروز کمیسیون عمران، گفت: ‌ طبق برنامه آقای آخوندی وزیر راه برای پاسخ به سوال ثروتی در کمیسیون حاضر شد. سوال این نماینده بیشتر مربوط به امکانات و تجهیزات فرودگاه بجنورد در خراسان شمالی بود و قرار شد فرصت بیشتری برای بررسی موضوع به وزیر داده شود.

وی یکی دیگر از مباحثمطرح شده در جلسه امروز عصر کمیسیون عمران را بحثپیرامون بیمه‌های کارگران ساختمانی عنوان کرد و گفت: ‌ این روزها مردم به دلیل مبالغ بالایی که بابت صدور پروانه‌های ساختمانی و بیمه پرداخت می‌کنند نگرانی‌های بسیاری دارند.

لاهوتی افزود: ‌ مردم علاوه بر پرداخت عوارض شهرداری مجبور هستند حق بیمه را نیز به سازمان تامین اجتماعی بدهند که این مبلغ چند سال است که افزایش پیدا کرده و این مسئله در بسیاری از روستاها برای مردم دشوار است.

عضو کمیسیون عمران با اشاره به اینکه طرح بیمه کارگران ساختمانی در حال بازنگری به نفع مردم است، اظهارکرد: در جلسه امروز دو پیشنهاد مطرح شد. اول اینکه پنج تا ده درصد عوارض شهرداری‌ها ملاک دریافت بیمه تامین اجتماعی باشد و یا اینکه براساس متراژ زمین این پرداخت‌ها صورت گیرد. بر این اساس هر چه زمین ها ارزان‌تر و کوچک‌تر باشد قیمت بیمه آنها نیز کمتر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز