خبرگزاری کار ایران

نجف‌نژاد در نطق میان دستور:

آقای توکلی شما مشکل روانی دارید

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۹۵۸

آقای توکلی از شما بعید است شما فردی که پایش‌گیر و سوءاستفاده‌گر است به شما وصل شد و شما را فریب داد نباید اینگونه سخن بگویید

نماینده مردم بابلسر احمد توکلی را بیمار روانی خواند و به او توصیه کرد برای درمان به روانپزشک مراجعه کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مقداد نجف‌نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار داشت: آقای توکلی در سایت الف یک مطلبی نوشته که به طور واقع ظلم به بنده و مردم بابلسر بوده است.

نماینده مردم بابلسر و فریدون‌کنار ضمن ایراد دفاع از خود در برابر مطالب درج شده در سایت الف علیه خود خطاب به احمد توکلی گفت: آقای توکلی شما شخصا چند هزار متر زمین در منطقه ییلاق دماوند گرفته‌اید، دست پیش را گرفته‌اید که پس نخورید؟ واقعا انسان تعجب می‌کند از آدم‌هایی که شعارشان گوش فلک را کر ولی جفت پایشان می‌لنگد.

وی با استناد به حدیثنبوی افزود: شخصی نزد پیامبر رفت و گفت فلانی به مردم تهمت می‌زند و غیبت می‌کند و حضرت در جواب فرمودند که او مریض و نیازمند ترحم است؛ آقای توکلی اینگونه تهمت زدن‌ها ذهنیت منفی شما به همگان نشان می‌دهد شما بیمار هستید و مشکل روانی مزمن دارید. توصیه می‌کنم به روانپزشک مراجعه کنید بلکه درمان شوید.

لاریجانی که ریاست امروز مجلس را برعهده داشت در میان سخنان این نماینده به وی تذکر داد و گفت: شما چرا اینطور با همکارتان صحبت می‌کنید؟

نجف‌نژاد در پاسخ به تذکر رئیس مجلس ادامه داد: ایشان خودشان اول شروع کردند و به بنده اهانت کردند.

نماینده مردم بابلسر و فریدون‌کنار با بیان اینکه حضرت امام فرمودند میزان رای مردم است گفت: بنده چهار دوره متوالی بعد از ماجرای معامله‌ای که شما از آن سخن می‌گویید با رای مطلق مردم انتخاب شدم.

وی بار دیگر توکلی را مورد خطاب قرار داد و افزود: آقای توکلی از شما بعید است شما فردی که پایش‌گیر و سوءاستفاده‌گر است به شما وصل شد و شما را فریب داد نباید اینگونه سخن بگویید. توصیه می‌کنم به مردم مراجعه کنید که مردم چشمه زلال هستند.

وی علیرغم تذکرات مکرر علی لاریجانی در خصوص تمام شدن وقت نطق این نماینده ادامه داد: مردم بعد از این معامله‌ای که شما می‌گویید صد درصد بیشتر از دوره قبل به من رای دادند؛ خودتان در منطقه محل تولدتان که در آن زندگی کرده‌اید، امتحان کنید و کاندیدا شوید تا معلوم شود در میان مردمی که شما را می‌شناسند هیچ جایگاهی ندارید.

وی با بیان اینکه «در خانه اگر کس است یک حرف بس است» خطاب به توکلی گفت: با این وضعیتی که دارید از نمایندگی مجلس دست بردارید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز